۰
فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبرداد:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در "خاش"

حبیب رازدارگفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح تشدید با سارقان خیابانی با بکارگیری تمامی رده های عملیاتی این فرماندهی بمدت 48 ساعت در سطح شهرستان خاش عملیاتی شد.
اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در "خاش"
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما؛فرمانده انتظامی شهرستان خاش از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 10 نفر سارق و کشف 15 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خاش خبر داد. 
سرهنگ "حبیب رازدار"بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح تشدید با سارقان خیابانی با بکارگیری تمامی رده های عملیاتی این فرماندهی بمدت 48 ساعت در سطح شهرستان خاش عملیاتی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: در این راستا مأموران این فرماندهی با انجام گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و یک سری تحقیقات میدانی تصریح کرد: 10 نفر از سارقان را طی چند عملیات دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف 15 فقره انواع سرقت متهمان و دو دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام مسئول مطرح کرد: طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک ها و تفرجگاه ها به صورت مستمر در شهرستان خاش ادامه خواهد داشت و متخلفان، مجرمان و هنجارشکنان بدانند پلیس با هرگونه مظاهر قانون گریزی طبق قانون و به شدت برخورد خواهد کرد تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به رضايتمندي مردم از تشدید اجراي اين طرح ، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنين طرح هاي امنيتي ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر و کالای قاچاق و مزاحمت ها مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.

انتهای خبر/ 

 
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 452684
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *