۰
وقتی دشمن تمام تلاش خود را می‌کند؛

ترویج زندگی غربی میان ایرانی‌ها/ فضای مجازی ابزاری برای کاهش میل به ازدواج و فرزند‌آوری

دشمن با استفاده از فضای مجازی تلاش می‌کند تا میل به ازدواج و فرزند‌آوری میان مسلمانان کاهش یابد تا از این طریق بتواند بر ممالک اسلامی غلبه کند.
ترویج زندگی غربی میان ایرانی‌ها/ فضای مجازی ابزاری برای کاهش میل به ازدواج و فرزند‌آوری
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از شستون، ازدواج پیوند مهم آسمانی از اهمیت ویژه‌ای در دین مبین اسلام برخوردار بوده و توصیه‌های فراوانی پیرامون این موضوع از نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) مطرح شده است.

ازدواج پیوندیست برای زندگی مشترک زن و مرد که مطابق با قوانین و شرع منعقد می‌شود که در پیشگاه پروردگار عالم جایگاه ویژه‌ای دارد.

اگر چه در دین مبین اسلام در امر ازدواج تأکید فراوان شده اما این روز‌ها دشمنان انقلاب اسلامی و مسلمانان با استفاده از فضای مجازی به دنبال این هستند تا این امر مقدس را در کشور کمرنگ کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود که همان ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است برسند.

از سوی دیگر دشمن تلاش می‌کند تا حیوانات را جایگزین فرزند میان خانواده‌های ایرانی کند و این موضوع را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در حال تبدیل کردن به یک فرهنگ و هنجار است.
 
ازدواج یکی از نعمت‌های خداوند متعال است

مولوی مجیب الرحمن رئیسی، امام جمعه اهل سنت گلشن در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: اسلام دین کاملی است که همه زوایای زندگی بشر را مد نظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه ازدواج یکی از نعمت‌های خداوند متعال است، افزود: زن و مرد مکمل یکدیگر هستند و خداوند متعال ازدواج را برای گسترش نسل انسان مشروع قرار داده و این نشان‌دهنده اهمیت ازدواج در پیشگاه پروردگار عالمیان محسوب می‌شود.

امام جمعه اهل سنت گلشن ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا افزایش جمعیت در کشور‌های اسلامی رخ ندهد در این زمینه تعالیمی را به خانواده‌ها آموزش داده‌اند، در کشور ما نیز متأسفانه در گذشته این اشتباه وجود داشت و گا‌هاً گفته می‌شد فرزند کمتر زندگی بهتر که تأثیر آن از کشور‌های غربی بود.

مولوی رئیسی تصریح کرد: از آنجایی که مقام معظم رهبری و روحانیت در رأس قرار دارند به موقع مقابل این فاجعه را گرفتند به این دلیل زمانی که نیروی انسانی جوان و کارآمد وجود نداشته باشد آن کشور عملاً فلج می‌شود.

مولوی رئیسی با بیان اینکه در شریعت اسلام ازدواج افضل‌تر از عبادت است، خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه برای هر ملتی منابع طبیعی و معادن نیست بلکه بزرگترین سرمایه نیروی کار است اما زمانی که نیروی انسانی نباشد هیچ منفعتی برای آن جامعه نیز وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در احادیثی از پیامبر (ص) آمده است که با دخترانی ازدواج کنید که تمایل بیشتری به فرزند‌آوری دارند و در فردای محشر هر چه تعداد فرزندان بیشتر باشد بیشتر مورد عفو قرار خواهد گرفت.

امام جمعه اهل سنت گلشن گفت: امروز یکی از ابزار پیروزی بر دشمن کثرت نفوس است، اگر نیرو نداشته باشیم نمی‌توانیم بر لشکر دشمن پیروز شویم؛ دشمنان به دنبال این هستند که تعداد مسلمان زیاد نشود تا بر مسلمانان غلبه کنند.

 فضای مجازی ابزاری برای کاهش میل به ازدواج و فرزند‌آوری

مولوی رئیسی ادامه داد: فضای مجازی به یکی از ابزار‌های دشمن برای کاهش میل به ازدواج و فرزند‌آوری تبدیل شده است لذا می‌طلبد مسلمانان در این زمینه آگاهی داشته باشند تا گول دسیسه‌های دشمنان را نخورند.

وی با اشاره به اینکه فرزند میوه‌ای از میوه‌های بهشتی است، بیان کرد: داشتن فرزند بیشتر باعث می‌شود هم بنیان خانواده مستحکم‌تر شود و هم اینکه آرامش در خانواده حاکم باشد، زمانی که زن و شوهر فرزند نداشته باشند به مرور فاصله میان آن‌ها زیاد و در نهایت منجر به طلاق می‌شود.

امام جمعه اهل سنت گلشن گفت: دشمن تلاش می‌کند تا فرزند آوردی را در جوامع اسلامی کمرنگ کند تا زن و شوهر حیواناتی از قبیل سگ و گربه جایگزین فرزند کنند اما فرزند زیربنای استحکام بنیان خانواده است پس باید در این زمینه هوشیار بود.

مولوی رئیسی اذعان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی رخنه می‌کند و از آنجایی که فرهنگ استفاده از فضای مجازی در کشور نهادینه نشده بهتر است نسبت به دسیسه‌های دشمن آگاهی داشته باشیم.

انتهای خبر/

 
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 452686
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *