۰
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی:

آغاز ۶۰ کیلومتر شبکه گازرسانی به روستاهای خاش

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه گازرسانی به شهر ده رئیس و روستاهای هم‌جوار با ۶۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا خواهد شد.
آغاز ۶۰ کیلومتر شبکه گازرسانی به روستاهای خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،اسماعیل حسین زهی در گفتگو با عصرهامون بیان کرد: سیستان و بلوچستان پایین‌ترین شاخص گازرسانی در کشور را داراست و نسبت به سایر استان‌ها، گازرسانی به این استان با وقفه‌ای طولانی انجام شد، اما علی‌رغم مشکلات گذشته طی سه سال اخیر باهمت دولت و مجلس تلاش‌های مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های شبکه گازرسانی در استان لحاظ شده است.
 
وی افزود: پیگیری‌ها و تلاش‌های مهم در بحث گازرسانی به استان صورت گرفت، خوشبختانه اعضای کمیسیون تلفیق با پیشنهادهای ارائه شده در مبحث توسعه گازرسانی به استان موافقت کردند و پیرو مصوبات کمیسیون  گازرسانی با اولویت سیستان و بلوچستان نیز در نشست بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در صحن مجلس با رأی بالای تصویب شد.
 
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش ایرندگان باتوجه‌به فاصله زیاد از مرکز شهرستان و مشکلات عدیده‌ای که مردم منطقه برای دسترسی به گاز مایع با آن مواجه بودند تصریح کرد: نیاز بود تا هم‌زمان با سایر بخش‌های شهرستان گازرسانی به این منطقه نیز اجرا شود، خوشبختانه پیگیری‌های بسیار مثبتی صورت گرفت و اعتبارات لازم برای گازرسانی به مرکز بخش و تعدادی از روستاهای همجوار در فاز اول تأمین شد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پروژه گازرسانی به شهر ده رئیس و روستاهای هم‌جوار با ۶۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 452692
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *