۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستیابی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به کسب دو افتخار در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش دست‌اندرکاران و بهره‌برداران بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان با ۲۴۸ پروژه رتبه اول تعداد پروژه‌های افتتاحیه بخش کشاورزی کشور در هفته دولت را به خود اختصاص داد.
دستیابی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به کسب دو افتخار در هفته دولت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان محمدرضا سید حسینی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در ارتقای امنیت غذایی و نقش اساسی آن در اشتغال مردم استان بیان کرد: خوشبختانه با تلاش دست‌اندرکاران و بهره‌برداران بخش کشاورزی و همراهی مسئولان استانی، سازمان جهاد کشاورزی استان با ۲۴۸ پروژه رتبه اول تعداد پروژه‌های افتتاحیه بخش کشاورزی کشور در هفته دولت را به خود اختصاص داد.

وی افزود: کسب رتبه برتر بین دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید جایی افتخار دیگری است که سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان به آن دست‌یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: بخش کشاورزی بیشترین سهم در اشتغال، درآمد و معیشت مردم سخت‌کوش منطقه دارد و این مهم، مسئولیت بخش کشاورزی را دوچندان می‌کند.

حسینی توسعه سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی و بخش خصوصی در زیر بخش‌های کشاورزی و اجرای موفق طرح‌های بزرگ تولیدی نظیر توسعه مرغداری‌های گوشتی و تخم‌گذار، توسعه گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و دانه‌های روغنی، توسعه نخلستان‌ها با ارقام تجاری، صدور اسناد اراضی کشاورزی، را از دیگر توفیقات مهم بخش کشاورزی در دولت سیزدهم برشمرد.
 
انتهای خبر/

 
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 453225
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *