۰

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در خاش برگزار شد

مراسم روز دانشجو در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان خاش برگزار شد
مراسم گرامیداشت روز دانشجو در خاش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مراسم روز دانشجو با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه ورئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش، ریاست دانشکده صنعت و معدن، اساتید ودانشجویان در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان خاش برگزار شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان این مراسم بیان کرد: در روز پر افتخار دانشجو یاد فداکاری‌ها و ایثارگری‌های دانشجویان در مبارزه با استبداد را ارج می‌نهیم.


امام جمعه خاش افزود: جنبش دانشجویی در کشور از شهادت سه دانشجویی که در پای معاون رئیس جمهوری وقت آمریکا در تهران در سال ۳۲ قربانی شدند آغاز شد.


وی ادامه داد: نظام ستمشاهی ۲۵سال از همه ظرفیت‌های خود برای سرکوب مبارزه دانشجویان استفاده کرد اما با همه این سرکوبگری‌ها انقلاب به پیروزی رسید.


حجت الاسلام والمسلمین دهقان در ادامه به پرسش‌های دانشجویان حاضر در این نشست در زمینه‌های مختلف پاسخ داد و در خصوص مسأله عدالتخواهی افزود: عدالت، مسأله و آرمان انقلاب، اسلام و قرآن است البته باید توجه داشت عدالت خواهی از مسیر ولایت، جدایی‌پذیر نیست و این که بعضی جریان‌ها بیایند برای عدالت خواهی از جای دیگر خط بگیرند که مقابل رهبری باشند و یا دستورات رهبری را زیر سؤال ببرند این روند برخلاف عدالتخواهی است چون ولایت از عدالت بالاتر است و اجرای عدالت متکی بر وجود ولایت است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 453568
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *