۰

اردوی راهیان پیشرفت در خاش برگزار شد

اردوی راهیان پیشرفت با همکاری دانشگاه و قرارگاه سازندگی سپاه باهدف معرفی خدمات و دستاوردهای نظام و آشناسازی دانشجویان و دانشگاهیان با پروژه در حال ساخت راه‌آهن خاش - ایرانشهر - چابهار در مسیرهای سخت‌گذر برگزار شد.
اردوی راهیان پیشرفت در خاش برگزار شد
 یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی برای مردم سیستان و بلوچستان که در دولت سیزدهم تحقق یافت، اجرای پروژه شاخص راه‌آهن خاش - زاهدان، خاش - ایرانشهر - چابهار و نیز راه‌اندازی قطار مسافربری خاش به زاهدان است.
 اهمیت‌دادن به مقوله جهاد تبیین و بیان خدمات نظام و تداوم خدمت‌رسانی، سبب ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم می‌شود.
سرهنگ پاسدار علی عزیزی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: برپایی اردوی راهیان پیشرفت در منطقه عمومی خاش باهدف آشناسازی دانشجویان و اساتید از خدمات نظام و چگونگی خدمات‌رسانی به مردم در شرایط دشوار و در مناطق سخت‌گذر انجام شد.
 جانشین فرماندهی سپاه شهرستانی خاش افزود: سپاه در راستای انجام وظایف محوله برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کند.
 وی ادامه داد: اجرای این پروژه علاوه بر اینکه در ایجاد اشتغال برای مردم منطقه نقش بسزایی داشته در مبحث تأمین امنیت و کاهش‌دادن آسیب‌های اجتماعی تأثیرهای مثبتی به دنبال دارد.
 مدیر پروژه خط‌آهن خاش به ایرانشهر و زاهدان بیان کرد: پروژه شاخص راه‌آهن چابهار به زاهدان از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بوده و با نگاه ویژه معظم له، با حمایت‌های دولت، قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه، مؤسسه راه سازه و همکاری و حمایت ارگان‌های مختلف و مشارکت مردم باقوت در حال اجرا است.
 حامد رزاقی اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که با تلاش و پیگیری‌های مستمر و انجام کارهای جهادی توانستیم پروژه خط ریلی خاش را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم و هم اینک در قسمت خط ریلی خاش به ایرانشهر نیز اقدامات قابل وصفی در حال انجام است.
 پروژه زیرسازی راه‌آهن چابهار به زاهدان در محدوده قطعه ۶ که در حوزه خاش قرار دارد، به طول ۵۶ کیلومتر در حال اجرا بوده بیش از ۴۰۰ نیرو مشغول به کار دارد که ۷۰ درصد آنها بومی بوده و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۶۷ دستگاه آبراهه، سه تقاطع و چهار پل خاص در مسیر آن اجرا شده و بر حسب اظهارات مجری پروژه تا اواخر مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/
 
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 453752
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *