۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان خبر داد:

اتصال شبکه آب ۲۵۱ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: اکنون آب شرب ۲۵۱ روستا وارد مدار است و تلاش برای رفع قطعی آب ۷ روستای باقیمانده همچنان ادامه دارد.
اتصال شبکه آب ۲۵۱ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
علیرضا قاسمی با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان در محاصره سیل قرار گرفتند و آب شرب ۲۵۸ روستا به دلیل آسیب‌های وارده به تأسیسات با قطعی آب مواجه شد، بیان کرد: اکنون آب شرب ۲۵۱ روستا وارد مدار است که باتوجه‌به سیلابی بودن رودخانه‌ها و عدم امکان انتقال و اجرای لوله در مسیر عبور عرضی رودخانه و رهاسازی آب از سدهای بالادست و جاری بودن آب، آب شرب تعدادی از روستاها متصل نشده‌اند.
 
 وی ادامه داد: روستاهایی که با قطعی آب مواجه هستند به‌صورت مدام از طریق ناوگان سیار آبرسانی می‌شوند و طی بازدید روز گذشته خللی در این امر وجود نداشته است. این در حالی است که بازدیدها همچنان در حال انجام است و گلایه‌های مردمی وجود ندارد. آب‌معدنی هم توسط شرکت تهیه و توزیع می‌شود.
 
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همه روستاهایی که امکان اصلاح خطوط و راه‌اندازی تجهیزات تأمین و توزیع را داشته است بلافاصله توسط گروه مجهزهای عملیاتی اقدام شده و حتی در بسیاری از نقاط همکاران از طریق نصب تجهیزات پمپ‌زنی و پمپ، آب را از نقاط آسیب‌دیده تخلیه کرده تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن آب شرب مردم را وصل نمایند.
 
 قاسمی اظهار کرد: در حال حاضر هفت روستای آسیب‌دیده هنوز با مشکل روبه‌رو هستند که تلاش‌های شبانه‌روزی برای رفع مشکل این روستاها نیز ادامه دارد.
 
 وی در پایان یادآور شد: در جریان سیل تعدادی از روستاها به دلیل بارش باران و جاری‌شدن سیلاب مجدد با قطعی آب مواجه شدند.

انتهای خبر/
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 453868
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *