۲
قدمهای سازنده شهرداری با اجرای پروژه های عمرانی در خاش

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر خاش از پروژه های اجرایی سطح شهر

شهردار خاش به همراه اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی در حال اجرای سطح شهر بازدید نمودند و با کسب اطلاع از روند پیشرفت پروژه ها، تمهیداتی را در خصوص اتمام این پروژه ها اتخاذ نمودند.
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر خاش از پروژه های اجرایی سطح شهر
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری خاش، در راستای روند سریع و کیفی پروژه های عمرانی امروز دوشنبه ۲۳آبانماه مهندس مهدی شهنوازی شهردار خاش، عبدالوحید هاشمزهی معاونت شهرداری خاش و ملک محمد کردی رییس شورای شهر،دلاور شهنوازی،اسحق جمالزهی،ملک اعظم محمودزهی،خدایار ریگی ماریشان، از اعضای شورای اسلامی شهر و حامد کریمی مسئول عمران ویوسف ایرندگانی مسئول فضای سبز شهرداری خاش با هدف بررسی وضع موجود پروژه ها و ارزیابی روند پیشرفت اقدامات از پروژه های اسفالت خیابان سرباز، وجدول گذاری تعدادی از معابر شهر خاش بازدید به عمل آوردند.

:radio_button:بنا بر این گزارش، ملک محمد کردی رییس شورای شهر گفت: همواره تلاش می گردد تا با نظارت دقیق میزان زمانی که لازم است تا پروژه ها در موعد مقرر برای زمانهای هدف گذاری شده مورد بهره برداری قرار گیرند را به دقت ارزیابی نماییم و با رفع موانع موجود و تعیین گامهای بعدی برای تکمیل پروژه ها هدف گذاری  نماییم.

کردی افزود: در صورتی که پروژه های هدف گذاری شده شهرداری در موعد مقرر، تکمیل و به بهره برداری نرسد علاوه بر نداشتن صرفه اقتصادی از کلید خوردن طرح ها و پروژه های جدید برای شهرداری نیز جلوگیری خواهد کرد که این امر موجب به تعویق افتادن برنامه های راهبردی تدوین شده شهرداری خاش خواهد شد.

رییس شورای خاش تصریح کرد: پیگیری و نظارت دقیق همراه مانع از بروز چنین اتفاقی می شود و این بازدیدهای اعضای شورای نیز به همین منظور صورت می گیرد.
 
 
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 452297
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *