۲

ز نیرو بود مرد را راستی /عزم راسخ ورزشکار ایرندگانی برای پیروزی

در راستای تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش و فرهنگ سازی در این حوزه اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته که منجر به قهرمانی در سطح شهرستان و استان گشته است.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، ابوذر امید زاده مسؤل ورزش بخش ایرندگان گفت: اقدامات خوبی در راستای تشویق و ترغیب جوانان در حوزه ورزش در رشته های مختلف انجام گرفته که مورد استقبال نیز واقع شده است.

امید زاده از اعزام دو نفر از ورزشکاران بخش ایرندگان خبر داد و گفت: یکی از ورزشکاران بدلیل بیماری از شرکت در مسابقه باز ماند.

ابوذر امیدزاده بیان کرد: مبین ایرندگانی ورزشکار اعزامی از بخش ایرندگان  شهر ده رئیس  فردا پنج شنبه دوم ۲آذر ماه جهت شرکت در مسابقات  دو ومیدانی مناطق شش گانه  کشوربه میزبانی استان کرمان عازم این دوره از مسابقات خواهد شد.

امیدزاده اظهار کرد: مبین ایرندگانی در رشته پرش طول یکی از رشته های دو و میدانی در این مسابقات حضور پیدا می کند
در این دوره ورزشکارانی از استانهای کرمان  یزد، خراسان جنوبی، هرمزگان، سیستان وبلوچستان و...جهت رقابت در این مسابقات حضور خواهند داشت.

امیدزاده با اشاره به قرار گرفتن در هفته بسیج و تحقق شعار شهر ما خانه ی ما و فرهنگ سازی در راستای تنظیف و زیباسازی شهر گفت: اداره ورزش بخش  ایرندگان با کمک و همکاری شهرداری ده رئیس اقدام به توزیع کیسه زباله در مناطق محروم جهت جمع آوری زباله های خانگی و معدوم سازی بهداشتی آنها را در برنامه کاری خود خواهد داشت.

امیدزاده در پایان به اهمیت و فرهنگ سازی از سنین کودکی و نوجوانی  اشاره کرد وافزود: برنامه توزیع کیسه زباله و سایر برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در مدارس شهر ده رئیس نیز انجام خواهد گرفت. 

انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 452323
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *