۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش خبرداد:

توزیع 168 سبد غذایی معیشتی و168بسته لوازم بهداشتی در قالب طرح همای رحمت

جلال هاشم زهی رئیس جمعیت جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: ارزش ریالی سبدهای معیشتی و بسته های بهداشتی توزیع شده از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز446/880/000 تومان است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان ماه رمضان، 400سبد غذایی و 4000پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.
توزیع 168 سبد غذایی معیشتی و168بسته لوازم بهداشتی در قالب طرح همای رحمت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛جلال هاشم زهی  با اشاره به برپایی 4 سفره مهربانی تا به امروز،بیان کرد: ارزش ریالی سفره‌های مهربانی نیز 6میلیون تومان برآورد شده است و پیش‌بینی می‌شود که برپایی این سفره‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به 30مورد برسد

هاشم زهی تصریح کرد: طرح ملی همای رحمت ویژه کمک به نیازمندان  از اول ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد. این طرح مختص کمک به نیازمندان است و علاوه بر آن چند طرح دیگر نیز از جمله مراسم سفره‌های مهربانی ویژه ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

 وی گفت: در این طرح سبدهای غذایی شامل انواع مواد خوراکی مثل روغن، برنج، پنیر، خرما قند،چای،عدس،لوبیا ،مربا،
شکر،کنسروجات،رب،آرد،سویا،ماکارونی....  ولوازم بهداشتی شامل شامپو،صابون،مسواک وخمیر دندان ،حوله،برس،ناخن گیر،نوار بهداشتی و.... که بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود. امسال نیز مانند سال‌های گذشته، سبدهای غذایی با کمک خیران تهیه شده و بین خانواده‌های نیازمند، بی‌سرپرست و بدسرپرست، معلولان، زندانیان، سالمندان و بیماران توزیع می‌شود.

 

هاشمزهی با بیان این‌که سفره‌های مهربانی نیز میزبان بسیاری از افراد و خانواده‌های نیازمند است، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر به عنوان سازمانی مردمی و با ارائه خدمات بشردوستانه، دست همه خیران را برای کمک به خانواده‌های نیازمند به گرمی می‌فشارد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب: 452806
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *