۰
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان پیشتاز خدمت رسانی ؛

توزیع 1000 کیسه برنج در بین نیازمندان

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان گفت: با توجه به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری درمورد اطعام و اکرام خانواده های بی بضاعت کمیته امداد شهرستان تفتان در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع صدها بسته معیشتی در بین نیازمندان کرده است.
توزیع 1000 کیسه برنج در بین نیازمندان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا ریگی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان با اشاره به قرار گرفتن در ماه رمضان و نیاز خانواده های بی بضاعت به کمک در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 1000 کیسه برنج در بین نیازمندان و خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست توزیع شد که این کمک رسانی تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد:  کمیته امداد شهرستان تفتان دارای3200 خانوار تحت حمایت است که با برنامه ریزی های انجام گرفته  سبد غذایی بین تمامی خانوارها توزیع خواهد شد.

وی افزود: با همت کمیته امداد شهرستان و کمک خیرین در ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم را نیز در برنامه های اجرایی خواهیم داشت.

ریگی در پایان همیاری و کمک خیرین را در خدمات رسانی و به نیازمندان موثر خواند وگفت: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل خیرین استان می توانیم به تمامی مدد جویان تحت پوشش امداد رسانی کنیم.

انتهای خبر/
سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 452809
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *