۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

فعالیت ۱۴ گروه جهادی در سیستان و بلوچستان/طرح هجرت ۳ در ۱۶۷ مدرسه استان آغاز می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال جاری ۱۴ گروه جهادی در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند گفت: طرح هجرت ۳ در ۱۶۷ مدرسه استان آغاز می‌شود.
 فعالیت ۱۴ گروه جهادی در سیستان و بلوچستان/طرح هجرت ۳ در ۱۶۷ مدرسه استان آغاز می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سرهنگ علی‌اکبر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در تابستان سال 1394 تعداد 137 مدرسه استان سیستان و بلوچستان مورد بهسازی و مرمت و رنگ آمیزی در جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان قرار گرفت.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: تعداد پنج هزار و 500 دانش آموز در یک دوره 10 روزه با همکاری سازمان نوسازی در سطح مدارس در عرصه‌های مختلف فعالیت داشته‌اند که حضور دانش آموزان تشیع و تسنن در کنار هم اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی و آشنا شدن دانش آموزان با یک حرفه از عمده اهداف طرح بوده است.
وی افزود: از هفته آینده طرح هجرت 3 در 167 مدرسه سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود و 6 هزار دانش‌آموز کار جهادی خود را در مدت زمان 10 الی 15 روز انجام می‎دهند.
سرهنگ جعفری تصریح کرد: زیباسازی مدارس، بهسازی و تعمیر میز و نیمکت‌ها و رنگ‌آمیزی در و دیوار مدارس از جمله مهم‌ترین اقدامات این دانش‌آموزان در غالب این طرح است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر سه گروه جهادی در استان مشغول فعالیت هستند که یکی از گروه‌ها از خارج از استان است و بعد ماه مبارک رمضان سایر گروه‌های جهادی که از اقشار مختلف جامعه هستند در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت می‌شوند و بر اساس تعداد ثبت‌نام‌هایی که تاکنون صورت گرفته تعداد آنها 12 گروه است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان با بیان اینکه فعالیت این گروه‌ها از 10 روزه تا 2 ماهه است، گفت: سال گذشته 38 گروه جهادی در استان فعالیت جهادی داشته‌اند که 7 گروه از استان‌های مختلف کشور و مابقی از گروه‌های فعال داخل استان بوده‌اند.
وی افزود: فعالیت این گروه‌ها در زمینه عمرانی، آموزشی، ترویجی، ورزشی، خدمات رسانی، محرومیت‌زدایی، آموزش احکام و آموزش قرآن، ارائه خدمات پزشکی رایگان و غیره است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 433262
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *