۰

کوچه‌های چشم انتظار آسفالت

ساکنین منطقه هواشناسی خاش چندین سال چشم‌انتظار آسفالت هستند.
کوچه‌های چشم انتظار آسفالت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما؛ امروزه با ورود به هر شهری اولین چیزی که جلب‌توجه می‌کند نمای شهری و وضعیت آسفالت آن شهر است و این زیبایی تأثیر زیادی در نگاه عابران و رهگذران خواهد داشت که با برنامه‌ریزی و مدیریت اصولی می‌توان به این مهم دست‌یافت.

زندگی در جوامع شهری و حرکت به سمت پیشرفت و مدرن‌شدن شهرها نیازمند توجه و صرف هزینه است چرا که فراهم نمودن و رفع خواسته‌های مردم و شهروندان در اولویت هر جامعه و مدیریتی است.

شهرستان خاش نیز باتوجه‌به پیشرفت و گستردگی جمعیتی که دارد متأسفانه هنوز آن‌چنان که باید از وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌ها بهره کافی را نبرده است منطقه هواشناسی شهرستان خاش هم از مناطقی است که ساکنینش
چشم‌انتظار ساماندهی و آسفالت بسیاری از کوچه‌های خود هستند.
ریگی یکی از ساکنین کوچه عبدالستار ۱۳ در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: خاکی بودن کوچه و وزش باد در این فصل جدای از اینکه باعث نشست گردوخاک در منازل می‌شود باعث ناراحتی برای افراد دچار بیماری تنفسی و آسم و کودکان نیز در این منطقه شده است.

شهروند دیگری با اشاره به آسفالت نشدن چند کوچهٔ دیگر در خیابان عبدالستار گفت: در زمان بارندگی امکان تردد به‌صورت پیاده در این کوچه‌ها عملاً مشکل خواهد بود؛ چون هر لحظه خطر افتادن در چالهٔ پرازآب وجود دارد و ساکنین این کوچه‌ها که از جمعیت بالایی نیز برخوردار هستند از نداشتن حداقل امکانات که آسفالت کوچه باشد رنج می‌برند.
جمشید زهی نیز یکی از شهروندان ساکن خیابان عبدالستار خاش گفت: خیابان عبدالستار یکی از خیابان‌های اصلی منطقه هواشناسی و دارای بیشترین تجمع جمعیتی است که آسفالت نشدن چند کوچه در این خیابان چهرهٔ این منطقه را نازیبا و گویای عدم رسیدگی مسئولین است.

در پی گلایه شهروندان خبرنگار ما پیگیر قضیه از شهردار شهر خاش مهدی شهنوازی شد.

 کسب رضایت مردم و اجرای طرح‌ها در راستای بهبود زندگی مردم رسالت اصلی شهرداری

شهردار خاش اظهار کرد: کسب رضایت مردم و اجرای طرح‌ها در راستای بهبود زندگی مردم رسالت اصلی شهرداری است.

شهردار با اشاره به برنامه‌ریزی برای تمامی معابر و کوچه‌های سطح شهرستان گفت: طرح آسفالت کوچه‌ها در دستور کار شهرداری بوده و هست امید است تا پایان سال این طرح به اتمام برسد و شهروندان بتوانند به‌راحتی عبور و مرور کنند.

شهنوازی افزود: شهرداری در تلاش است تمامی کمبودها و نواقص در حوزه معابر و آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها را رفع کند تا شهروندان دچار مشکل در این زمینه نباشند.
به دلیل تعدد زیاد و گستردگی محلات در سطح شهرستان رسیدگی و اجرای طرح‌ها زمان‌بر بوده که صبر و شکیبایی شهروندان را طلب می‌کند.

وی در پایان رضایت شهروندان و فراهم نمودن زمینه برای ایجاد زندگی باکیفیت در سطح شهرستان را رسالت اصلی شهرداری دانست.
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 453703
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *