۰
فرماندار تفتان مطرح کرد:

مشارکت حداکثری مردم ضامن امنیت و سلامت انتخابات

فرماندار تفتان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت و سلامت آن است .
مشارکت حداکثری مردم ضامن امنیت و سلامت انتخابات
علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، بیان کرد: مردم بدانند که با رأی آنها اوضاع تغییر می‌کنند و امید در جامعه جایگزین یاس و ناامیدی شود مردم اعتماد به صندوق و آرا خود داشته باشند و رقابت سالم و سازنده میان جریانات مختلف سیاسی به رسمیت شناخته شود.

فرماندار تفتان تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید پشتیبانی جبهه مقاومت و تسلیم‌ناپذیری در برابر مستکبران به‌ویژه رژیم کودک کش باشد رئیس‌جمهور باید دارای روحیه تحول‌گرایی و روحیه وحدت همدلی و همبستگی با مردم باشد.

شهنوازان بیان کرد: اخلاق‌مداری در سیاست‌ورزی صداقت و ساده‌زیستی و پاک‌دستی خود و خانواده رئیس‌جمهور باید محور باشد 

وی عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام مدعی هستند که جمهوری اسلامی مغز تفکر بیداری اسلامی در دنیاست، به همین جهت نظام جمهوری اسلامی را هدف هجمه‌های مختلف قرار دادند، تحریم‌های ظالمانه بر ایران اسلامی تحمیل کردند و دانشمندان بسیاری از ما را ترور کردند.

فرماندار تفتان خاطرنشان کرد: با بیان دست آورده‌های انقلاب و ایجاد امید در بین مردم می‌توان آنها را سوق داد به‌طرف انتخاب درست و در بین مردم باید گفته شود که کسانی که امید به بیگانگان دارند انتخاب خوبی نیستند باید کسی را انتخاب کرد که از ظرفیت داخلی و جوانان استفاده کرد.

شهنوازان عنوان کرد: از دیدگاه رهبری رئیس‌جمهور باید فعال پرکار آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد ایجاد امید و بیان دستاوردهای انقلاب از راه‌های به صحنه عمل کشاندن جوانان است باید یک رئیس‌جمهور قوی، جهادی، خستگی‌ناپذیر و دلسوز کشور را انتخاب کنیم تا روند پیشرفت کشور ادامه یابد و از تهدیدها به فرصت‌ها حرکت کنیم.

شهنوازان با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم زمانی شروع به کارکرد که خزانه دولت بدون اعتبار بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل و نیمه‌تعطیل شده بودند که در دولت سیزدهم این کارخانه‌ها به چرخه تولید بازگشت و برای میلیون‌ها نفر شغل ایجاد کرد.

وی به روابط دیپلماسی قوی دولت سیزدهم با کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی که امروز در دنیا شاهد هستیم و اسرائیل را انزوا کشانده است به برکت انقلاب اسلامی، رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه است.

این مقام مسئول عنوان کرد: دشمنان خارجی و معاندان داخلی به دنبال ضعیف کردن پیوند امام و امت هستند تا به اهداف خود در ایران برسند، بنابراین باید هوشیار بود.

فرماندار تفتان بر ضرورت جهاد تبیین و روشنگری در جامعه اشاره کرد و تأکید کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم باید یک رئیس‌جمهور قوی، جهادی، خستگی‌ناپذیر و دلسوز کشور را انتخاب کنیم تا روند پیشرفت کشور ادامه یابد و اوضاع اقتصادی نابسامان دولت قبل برنگردیم.

فرماندار تفتان بیان کرد: برای عبور کشور از تهدیدها به فرصت‌ها باید رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب کنیم.


وی افزود: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی با خدمت به مردم، خدمت به اسلام و خدمت به انقلاب در داخل و خارج از ایران به محبوبیت دست‌یافت و پیوند مردم و ولایت را تقویت کرد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب: 454135
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *