۰
امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) :

پیشرفت و توسعه در گرو امنیت و آرامش

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان خاش گفت: سران طوایف و ریش‌سفیدان با کمک مردم باید نظم، امنیت و آرامش را برای هم استانی‌ها و تمامی طوایف که اسیر جهالت و کینه‌توزی‌های بی‌نتیجه هستند را برقرار کنند ناامنی چیزی جز عقب‌ماندگی اقتصادی حاصلی ندارد.
پیشرفت و توسعه در گرو امنیت و آرامش
مولوی عبدالواحد یادگاری امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت یک جامعه است گفت: استان ما باتوجه‌به همسایگی با چند کشور و مرزی بودن همیشه در معرض تهاجم و تجاوز دشمنان نظام و انقلاب بوده و هست و دشمنان بارهاوبارها با اجرای برنامه‌ها و نقشه‌های شوم خود تلاش کرده‌اند امنیت و اقتدار مردم ما را بر هم زدند که به شکرانه شجاعت و ایثار نیروهای امنیتی کاری از پیش نبرده‌اند.

وی ادامه داد: پیشرفت در همهٔ زمینه‌ها مستلزم امنیت در جامعه است لذا مردم و معتمدین باید تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و ثبات در منطقه داشته باشند تا دیگر شاهد هیچ ناامنی در استان و شهرستان‌ها نباشیم.

مولوی یادگاری افزود: استان ما باتوجه‌به نزدیکی به مرز و ورود غیرمجاز افراد مختلف همیشه در معرض خطرات زیادی است که می‌طلبد مردم و مسئولین هوشیار باشند و دست دشمنان را برای برهم‌زدن امنیت در استان و کشور کوتاه کنند.

این عالم اهل‌سنت عنوان کرد: امنیت و آرامش استان مرهون زحمات مجاهدین نظم و امنیت که شبانه‌روز برای برقراری امنیت مردم در تلاش هستند است چرا که دشمنان نظام و انقلاب از هیچ فرصتی برای ضربه‌زدن به کشور و مردم دریغ نخواهند کرد.

امام‌جمعه مسجد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: مولوی شهید عبدالواحد ریگی همیشه منادی صلح و به برادری در شهرستان خاش بودند تا جایی که دشمنان نظام و انقلاب نیز تاب این همه تلاش برای ایجاد وحدت و اخوت را نداشته و در اقدامی بزدلانه مولوی عبدالواحد ریگی را به شهادت رساندند.

وی بیان کرد: شهادت پاداش سال‌ها تلاش مجاهدانه مولوی ریگی چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در عرصه‌های صلح و امنیت در استان بود که بی شک با شهادت این بزرگوار آرمان‌ها و ارزش‌هایی که شهید به دنبالشان بود پررنگ‌تر از قبل ادامه خواهند داشت.

مولوی یادگاری گفت: با نگاهی گذرا به کشورهای همسایه به‌راحتی درمی‌یابیم که امنیت تا حد برای زندگی لازم و حیاتی است دشمنان نظام و انقلاب هنگامی که در برابر اتحاد و قدرت یکپارچگی ملت در برابر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های خود را دیدند در پی دسیسه و توطئه برای فروپاشی این ریسمان محکم و ناگسستنی برآمدند بنابراین مردم دلاور و شهیدپرور استان و کشور باید هوشیارتر از گذشته عمل کنند و اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود برسند.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش در پایان خواستار وحدت بیش‌ازپیش مردم استان در حفظ و حراست از امنیت و آرامش جامعه کنونی شد و افزود: با هم‌فکری و اتحاد سازندهٔ شهر و استانی آباد و متحد شویم و اجازه ندهیم هیچ‌کس خللی در نظم و امنیت وارد کند چرا که هیچ‌کس بدون داشتن امنیت قادر به ادامه حیات و زندگی نخواهد بود.
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 454342
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *