۰
امام‌جمعه مسجد اهل‌سنت امام حسن مجتبی (ع) خاش:

تمام آزادی‌خواهان جهان منتقم خون سید مقاومت

امام‌جمعه مسجد اهل‌سنت امام حسن مجتبی (ع) خاش گفت: سید حسن نصرالله راهی را آغاز کرد که پایانش را می‌دانست و شجاعانه تا آخرین روز از عمر خویش را در راه آزادی مردم ستم‌دیده از دست ظلم و ظالمان جنگید.
تمام آزادی‌خواهان جهان منتقم خون سید مقاومت
مولوی عبدالواحد یادگاری امام‌جمعه مسجد اهل‌سنت امام حسن مجتبی (ع) خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به شهادت سید مقاومت توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و محکوم‌کردن این اقدام بیان کرد: در زمان رهبری سید حسن نصرالله حزب‌الله از یک گروه مقاومت به یک قدرت منطقه‌ای مبدل گشت و به تسلیحات پیشرفته‌ای در عرصه موشک‌های دوربرد و پهپاد دست‌یافت و به دشمنی جدی و قدرتمند برای رژیم ظالم صهیونیستی تبدیل شد.

وی ادامه داد: علاوه به مجاهدت‌های سید حسن نصرالله در لبنان این شهید والامقام در سوریه و عراق در مقابل مبارزه با تکفیری‌ها نیز نقش بسزایی ایفا کرد.

مولوی یادگاری افزود: پیروزی حزب‌الله و شکست سخت اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه به یک شکست ننگین برای اسرائیل ثبت شد چرا که بدون دست‌یابی به هیچ‌کدام از اهدافش در مقابل حزب‌الله مقلوب شد.

این عالم اهل‌سنت شهادت سید مقاومت را جرقه‌ای دانست که شعلهٔ ی خشم و انتقام را در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان اسلام بیدار ساخت و گفت: اسرائیل با این گونه اقدام‌ها ما رشتهٔ ی اتحاد و انتقام مسلمانان را محکم‌تر و ارادهٔ ی آنها برای انتقام مصمم‌تر می‌سازد و مطمئناً سرانجام این رژیم جعلی و سفاک چیزی جز و نابودی و محوشدن از صفحهٔ ی خاکی نخواهد بود.

امام‌جمعه مسجد اهل‌سنت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: مسلمانان جهان امروز بیدارتر از گذشته و سینه‌ای مالامال از خشم انزجار و انتقام داشته و همچون سید مقاومت همگی سربازانی وفادار و ولایت‌مدار در پیروی از خط ولایت خواهند بود.

مولوی یادگاری عنوان کرد: با اینکه دل‌های همهٔ آزادی‌خواهان سرشار از غم و اندوهی بی‌پایان است؛ ولی راه سید حسن نصرالله آرمان‌های او ادامه دارد و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی همهٔ ما راه سید حسن خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اقدامات رشادت‌های سید حسن نصرالله در ۳۰ سال رهبری، مجاهدت و مقاومت علیه رژیم سفاک و ظالم صهیونیستی گفت: در طول سه دهه رهبری سید مقاومت همواره رژیم صهیونیستی متحمل ضربات شکست‌هایی زیادی شد که دشمنی رژیم را نسبت به سید حسن روزبه‌روز بیشتر می‌کردند و در آخر تصمیم به شهادت این مجاهد و رهبر مقاومت لبنان گرفتند غافل از اینکه با این کار پایانی شوم برای خود را انتخاب کردند.

انتهای خبر/
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 454357
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *