۰
امام‌جمعه موقت خاش:

جبهه عظیم مقاومت عزادار شد

امام‌جمعه موقت خاش گفت: شهادت شهید هنیه جبهه عظیم مقاومت را عزادار کرد و ما خون‌خواهی این شهید را بر خود واجب می‌دانیم.
جبهه عظیم مقاومت عزادار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک بیان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ناتمام‌ماندن دوره رئیس‌جمهور شهید یکی از افتخارات ملت ایران و نشانه استقرار نظام پایدار اسلامی و حاکی از عقلانیت و متانت فضای سیاسی کشور است.

امام‌جمعه موقت خاش تصریح کرد: رهبری توصیه‌های مهمی را به دولت چهاردهم متذکر شدند که ارکان کشور با یکدیگر تعامل داشته باشند و از ظرفیت نخبگان صاحبان فکر و تجربه و توان داخلی استفاده شود ارتباط مؤثر دولت با همسایگان نیز یکی از این توصیه‌ها بود.

وی افزود: جبهه عظیم مقاومت پس از شهادت رهبر شجاع و مجاهد فلسطین عزادار شد رژیم صهیونیستی جنایت‌کار و تروریست میهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شهید هنیه از شهیدشدن در راه خدا باک نداشت؛ اما ازآنجا که این حادثه تلخ در کشور ما و حریم جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته خودخواهی او را وظیفه خود می‌دانیم. 

وی بیان کرد: اربعین مکمل و متمم جریان خونبار عاشورا است؛ زیرا شهادت یاران خدا در روز عاشورا بود 
و مراسم تدفین پیکرهای پاک آنان در روز سوم و مراسم تدفین سر مطهر اباعبدالله الحسین در روز اربعین به‌وسیله خاندان مطهرش در کربلا است.

امام‌جمعه موقت خاش عنوان کرد: امام حسن عسکری فرمودند مؤمن پنج نشانه دارد روزانه پنجاه و یک رکعت نماز واجب و نافله می‌گزارد زیارت اربعین را به جا می‌آورد انگشتر به دست راست می‌کند و پیشانی بر خاک می‌نهد دو بسم‌الله را در نماز بلد گفتن از این نشانه‌هاست.

انتهای خبر/
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 454219
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *