۰
امام‌جمعه اهل‌تسنن ایرندگان خاش:

شهادت سید حسن نصرالله، در حمله جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند

امام‌جمعه ایرندگان خاش گفت: قطعاً جهان اسلام، و تمامی آزادی‌خواهان و مجاهدین جبهه مقاومت این جنایت را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و جواب دندان‌شکن و قاطع به رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام خواهند داد.
شهادت سید حسن نصرالله، در حمله جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند
مولوی عبدالله موحد در پی خبر شهادت سید حسن نصرالله رهبر و دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفتگو با خبرنگار تفتان ما،بیان کرد: بار دیگر دست امریکا جنایت‌کار در پشت‌صحنه جنایتی دیگر به خون مبارزان مقاومت آغشته گشت و رژیم جعلی و سفاک اسرائیل اقدام تروریستی دیگر را در راستای اطاعت از نتانیاهو مرتکب شد. 

امام‌جمعه اهل‌تسنن ایرندگان خاش عنوان کرد: این خبر ناگوار تمام مردم جهان اسلام و ایران را عزادار کرد، اما دشمنان و غاصبان بدانند راه سید حسن نصرالله ادامه دارد همان‌طور که راه تمامی فرماندهان مقاومت تا امروز ادامه داشته و آرمان‌ها و اهداف آنها الگوی تمامی آزادی‌خواهان جان اسلام خواهد بود.

وی تصریح کرد: بنده و همهٔ علمای اهل‌تسنن ایرندگان این جنایت را محکوم و از جهان اسلام خواستار اتحاد و مقاومت در برابر ظالمان بوده و قطعاً امت اسلامی این جنایت را کوبنده‌تر پاسخ خواهد داد چرا که این اقدام قلوب تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانانی که از ظلم و ستمی رژیم صهیونیستی بیزار هستند را بدرد آورد و شعلهٔ انتقام را بیشتر بر افراشت.

این عالم اهل‌تسنن عنوان کرد: امروز مرد بزرگ و پر افتخار اسلام که سال‌ها عمر خود را در راه مبارزات مخلصانه و شجاعانه در میدان نبرد با ظلم و جنایت‌کاران گذرانده بود آسمانی شد و با ارواح طیبه شهیدان و برادران و هم‌رزمان شهیدش هم‌آغوش شد. شهادت پاداش بی‌وقفه او در این سالیان برای دفاع مظلوم در برابر ظالم و تحقق آرمان‌های اسلام بود او رهبری شجاع و عاقل بود که جانش را بر کف گرفته بود و به نمایندگی از همه آزادی‌خواهان با بی‌منطق‌ترین جنایت‌کارترین حکومت غاصب دنیا می‌جنگید.

مولوی موحد افزود: رژیم صهیونیستی و جنایت‌کاران جهان بدانند خون این شهیدان بی‌اثر نخواهد بود خط مقاومت با تلاش مضاعف ادامه خواهد یافت و بدون شک پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه است.

این عالم اهل‌تسنن ادامه داد: امت اسلام و مردم ایران مقابله با دشمن و حمایت از غزه، فلسطین و دفاع از لبنان را با استواری تمام ادامه خواهند داد و به‌زودی به یاری پروردگار مسلمین پیروز و رژیم جعلی و خودساخته به همراه هم‌پیمانان سفاک و متجاوز خود نابود خواهند شد.

انتهای خبر/
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 454358
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *