۰
امام‌جمعه خاش:

نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است

امام‌جمعه خاش گفت: شهادت سید حسن هم‌رزمانش لکهٔ ننگی است بر پیشانی همهٔ دشمنان و دیکتاتورهای ظالم و خونخوار بی شک به سزای اعمالشان خواهند رسید.
نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان با اشاره به آیه ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی‌سبیل‌الله أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عند ربّهمْ یرْزقون ضمن محکوم‌کردن شهادت رهبر و دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: رژیم صهیونیستی و همدستانش با این اقدام نفرت و انزجار مسلمانان و طرف‌داران جبهه مقاومت را بیش‌ازپیش نسبت به خود برانگیخته و پاسخی سخت برای رژیم در راه خواهد بود.

امام‌جمعه خاش تصریح کرد: سید حسن نصرالله ده‌ها سال از عمر خود را صرف حمایت از مردم مظلوم لبنان، عراق، سوریه و غزه کرد بی‌تردید رژیم صهیونیستی توان مقابله با سید مقاومت را نداشته و دست به اقدامی علیه سید حسن نصرالله زدند که منجر به شهادت این رهبر بزرگ و شجاع شد.

وی ادامه داد: در طول سال‌ها مقاومت و مجاهدت سید حسن علیه ظلم رژیم جعلی صهیونیستی بارهاوبارها خسارات و شکست‌های زیادی نصیب رژیم شد که این اعمال دشمنی با سید حسن نصرالله را روزبه‌روز بیشتر می‌کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان افزود: حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قراردادن مردم بی‌گناه لبنان پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه بیانگر خوی وحشی و نادیده‌گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است.

وی اظهار کرد: اسرائیل بعد جنایات و کودکشی های بی‌شمار خود بدون هیچ حدومرز اخلاقی و انسانی این بار در اقدامی بزدلانه دست به ترور رهبر حزب‌الله لبنان که قریب به ۳۲ سال از عمر خود را صرف مبارزه با رژیم و تمامی ظالمان و حمایت از مظلوم کرده بود زد و بدون شک این اقدام از سوی تمام آزادی‌خواهان جهان اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند.

امام‌جمعه خاش بیان کرد: ملت ایران ضمن محکوم‌کردن جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان اعلام می‌دارد.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان عنوان کرد: راه سید حسن نصرالله و تمامی رهبران جبهه مقاومت با انسجامی ناگسستنی ادامه خواهد داشت و رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی و هم دستانش پاسخ اقدام خود را دریافت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی و نابودی این رژیم سفاک و غاصب به‌زودی و با اتحاد کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه به وقوع خواهد پیوست.

انتهای خبر/
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب: 454359
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *