۰
سید حسن هرگز از مرگ نمی‌ترسید

سراسر زندگی سید مقاومت شجاعت و دفاع از مظلومین بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: سید حسن نصرالله در تمام لحظات زندگی مجاهدانه خود همواره با مرگ میزیسته و از آن هیچ هراس و وحشتی نداشت.
سراسر زندگی سید مقاومت شجاعت و دفاع از مظلومین بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شیبک در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تسلیت به تمام مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان اسلام این اقدام بدور از انسانیت رژیم غاصب و کودک کش اسراییل را به شدت محکوم کرد و بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله عمری را در میدان مبارزه سپری کرد و شهادت همراه همیشگی او در تمام لحظات زندگی بود و بهای این همه مجاهدت و از جان گذشتگی چیزی جز شهادت نمی‌توانست باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش ادامه داد: جای تأثر و تأسف است که سازمان ملل که برای صلح جهانی بوجود آمده است در زمینه‌ی نجات مردم مظلوم لبنان، فلسطین، غزه و... هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

وی افزود: سید حسن نصرالله در طول سه دهه از زندگی خود از هیچ تلاشی برای شکست رژیم منحوس و خبیث صهیونیست دریغ نکرد و بی‌شک راه این شهید بزرگوار ادامه دار خواهد بود و رژیم با این اقدام زوال خود را تسریع بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک عنوان کرد: سید حسن نصرالله رهبری کاریزماتیک و مقتدر بود که نه تنها دوستان و طرفداران او بلکه دشمنانش را نیز به تحسین وا داشته بود. او در طول مبارزات خود توانست رژیم جعلی و سفاک اسراییل را مستأصل کند تا جایی که دست به ترور این رهبر مقاومت و آزادی‌خواه زد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سید حسن نصرالله در سخنانش هیچ گاه بیهوده گویی و اغراق نداشت و تمامی سخنانش همان بود که بدان عمل می‌کرد و در مورد دشمنانش نیز هر سخنی می‌گفت صددرصد و بدون هیچ ترسی آن را عملی می‌کرد.

وی اذعان کرد: نام سید حسن نصرالله برای همیشه در تاریخ جاودانه گشت و در کنار نام مردانی قرار گرفت که شجاعانه برای دفاع از وطن و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های خود جنگیدند و ماندگار شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش بیان کرد: سید حسن نصرالله سومین رهبر حزب الله بود که در زمان سکانداری او حزب الله به بالاترین قدرت خود رسید، سید حسن همواره مدافع مردم مظلوم فلسطین بود و در طول رهبری خود ضربات و شکست‌های زیادی را به رژیم سفاک صهیونیستی وارد کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه جبهه مقاومت و مبارزه با ظلم هرگز خاموش نخواهند شد گفت: بعد از شهادت سید حسن نصرالله تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه با اراده‌ای مصمم‌تر از گذشته در پی حمایت از مظلوم برخواهند آمد و راه این شهید والامقام ادامه خواهد یافت.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 454379
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *