۰

پوتین از ترامپ و سیا تشکر کرد

رئیس‌جمهور روسیه از آمریکا به دلیل انتقال اطلاعات مربوط به یک حمله تروریستی قریب‌الوقوع تشکر کرد.
پوتین از ترامپ و سیا تشکر کرد
به گزارش سرویس بين المللي تفتان ما،«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز یکشنبه از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل انتقال اطلاعات مربوط به یک توطئه برای حمله تروریستی در روسیه، تشکر کرد.
به نوشته خبرگزاری «اینترفکس»، آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) اطلاعاتی از یک هسته تروریستی در اختیار روسیه قرار داده است. این گروه قصد داشته‌ بمبی را در یک کلیسا در شهر «سنت پترزبورگ» منفجر کند، اما پیش از این کار، هر دو عضو آن توسط نیروهای امنیتی روسیه بازداشت شده‌اند.
بنا بر این گزارش، پوتین در گفت‌وگوی تلفنی با ترامپ، از وی خواسته «مراتب تشکرش» را به «مایک پومپئو» رئیس سیا و کارکنان این سازمان که اطلاعات مربوط به این حمله را به دست آورده‌اند، انتقال دهد.
پوتین همچنین وعده داده است که اگر سرویس‌های اطلاعاتی روسیه اطلاعاتی مبنی بر احتمال حمله تروریستی در آمریکا دریافت کنند، به سرعت این اطلاعات را به همتایان آمریکایی خود انتقال دهند.
روز سه‌شنبه «الکساندر بورتنیکوف» رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور، یک گروه تروریستی از اتباع کشورهای آسیای میانه را که قصد انجام حملات تروریستی و به ویژه بمب‌گذاری‌های انتحاری در روسیه را داشتند، بازداشت کرده‌اند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 451073
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *