۰
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

اجرای خط‌کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: عملیات خط‌کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی دوماهه سال جاری انجام شد.
اجرای خط‌کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، ایوب کرد در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز با بیان اینکه در دوماهه نخست سال جاری، ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال استان خط‌کشی‌شده است بیان کرد: به‌منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات مؤثری در دست اجراست که یکی از آنها خط‌کشی محورها است.
 
وی افزود: اجرا و نصب حفاظ فلزی و بتنی به طول دو کیلومتر اجرا، تعمیر و نصب یک هزار و ۵۰۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی از دیگر اقدامات این اداره کل برای تأمین ایمنی عبور و مرور جاده‌ای بوده است. 
 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ساخت و تعمیر و نصب ۱۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، اجرای روشنایی به‌صورت نقطه‌ای ۲ تقاطع و تعمیر و نصب ۳۰ عدد چراغ چشمک‌زن و فلش سولار طی این بازهٔ زمانی در راستای ارتقای ایمنی محورها توسط این اداره کل اجراشده است.
 
وی در خاتمه یادآور شد: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا دراسرع‌وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

انتهای خبر/
 
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 454090
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *