۰
فرماندار خاش:

اتحاد ملی تثبیت‌کننده منافع ملی است

فرماندار خاش گفت: رئیس‌جمهوری که با رأی بالا انتخاب شود قدرت دارد تحریم انتخابات فایده‌ای ندارد اتحاد ملی تثبیت‌کننده منافع ملی است.
اتحاد ملی تثبیت‌کننده منافع ملی است
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی در دیدار با بانوان فعال فرهنگی و شاغل شهرستان خاش در فرمانداری بیان کرد:۸ تیرماه انتخابات برگزار خواهد شد باتوجه‌به اینکه در شهرستان ما پنجاه‌درصد جامعه را بانوان شکل می‌دهند بانوان سهم به سزایی در تعیین سرنوشت کشور داشته و دارند از نمونه‌های آن حضور بانوان در خط مقدم جنگ و تلاش برای پیروزی حق در مقابل باطل است در جنگ تحمیلی شاهد رشادت‌های بسیاری از زنان بودیم در پشت‌جبهه به تجهیز و تدارکات و پشتیبانی خط مقدم می‌پرداختند و گاهی حتی اسلحه به دست در مقابل دشمن می‌جنگیدند.

فرماندار خاش در تشبیه جنگ تحمیلی با شرایط امروز عنوان کرد: امروز نیز شاهد عرصه جنگ هستیم؛ اما جنگی بدون گلوله جنگ امروز بر سر کم‌کردن مشارکت مردم ایران در انتخابات و مأیوس کردن مردم از نظام است بانوان فرهنگی تأثیر بسیاری در عرصه‌های مختلف کشور دارند و نمی‌توان نقش بانوان در جهاد تبیین را نادیده گرفت.

صالحی عنوان کرد: باید از خود پرسید دشمن به چه دلیل مخالف انتخابات است و برای کمترشدن مشارکت هزینه می‌کند با کمی تفکر و نگاه به تاریخ متوجه خواهیم شد انتخابات مایه اقتدار و عظمت و آبرو و شوکت ایران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در انتخابات چپ و راست فرقی ندارد و تمام ایرانیان برای حفظ کشور باید به میدان بیایند طبق گفته رهبری هر کسی که ایران را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند.

فرماندار خاش اذعان کرد: اصل ۵۶ قانون اساسی اعلام می‌کند تمام مردم واجد شرایط حق رأی دارند و کسی نمی‌تواند این حق را از آنان سلب کند حق مسلم همه است. 

صالحی تصریح کرد: اگر در کشور رئیس‌جمهور قوی انتخاب شود قطعاً به قوی‌شدن ایران کمک می‌کند با جهاد تبیین باید روشنگری شود و مردم پای صندوق‌های رأی بیایند. 

وی تصریح کرد: ما باید از حق رأی خود برای گفتن و اعلام مطالبات خود به کاندیدا و رئیس‌جمهور آینده اعلام کنیم و برای انتخاب نیز به‌شدت به مناظرات توجه کنیم بادقت بررسی و تحلیل کنیم تا فرد اصلح را بیابیم. 

فرماندار خاش گفت: ما باید گوشه‌گوشه ایران را تبدیل به ستاد جهاد تبیین شرکت در انتخابات کنیم رئیس‌جمهوری که با رأی بالا انتخاب شود قدرت دارد تحریم انتخابات فایده‌ای ندارد اتحاد ملی تثبیت‌کننده منافع ملی است اگر مردم حامی نظام باشد دشمن توان مانع تراشیدن ندارد حضور پرشکوه مردم در تشییع شهید جمهور نشان داد مردم خواهان فردی انقلابی و مردمی هستند. 
صالحی خاطرنشان کرد: مردم خالق نظام و انقلاب‌اند و باید حافظ دستاوردهای خود بود دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها نقش مهمی دارند معلمین و فرهنگیان پیش‌برنده و اثرگذار هستند .

وی افزود: همهٔ ما باید دست‌به‌دست یکدیگر بدهیم و دوشادوش برای نقش‌برآب کردن برنامه دشمن تلاش کنیم و برای مردم امیدآفرینی کنیم و نسبت به آینده کشور مسئولیت‌پذیر باشیم.

انتهای خبر/
شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 454127
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *