۰
فرماندار تفتان:

شهری زییا ساختنی می‌باشد بافتنی نیست

فرماندار تفتان گفت: یکی از مطالبات به حق مردم داشتن یک شهر زیبا و آراسته است که تحقق آن نیازمند توجه شهرداری به این مسأله وهمکاری مردم هستیم.
شهری زییا ساختنی می‌باشد بافتنی نیست
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان با بیان اینکه داشتن یک شهر زیبا و آراسته از مطالبات مردم است تصریح کرد: ضمن قدر دانی از تلاش‌ها و زحمات شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری، اظهار کرد: ضرورت دارد شهرداری نسبت ساماندهی مغاز‌های مسیر اصلی بلوار ورودی  وهمچنین زیباسازی ورودی و خروجی‌های شهر و نیز خیابان‌های اصلی آن اهتمام جدی داشته باشد و ارایه خدمات مناسب شهری که از مطالبات جدی و بحق شهروندان و مجموعه مدیریت شهرستان است را در دستور کار خود قرار دهد.


فرماندارتفتان افزود:شهرداری باید در انجام وظایف ذاتی خود شامل تأمین روشنایی معابر، جمع‌آوری زباله‌ها ساماندهی مغاز‌ها درست عمل کند و در گام دوم به سمت حل مشکلات و معضلات عمومی مردم در شهر حرکت کند.


وی عنوان کرد: از دهم شهریور باید خود را برای دور دوم سفر‌ها به شهرستان آماده کنیم.

شهنوازان خاطرنشان کرد: مشکل زباله به ویژه در ورودی شهر باید با تلاش شهرداری رفع شود و خواستاررفع مشکل آب‌های سطحی، ساماندهی وضعیت تبلیغات شهری، کنترل دست فروشان توسط شهرداری شد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به میراث فرهنگی غنی و کهن در این شهرستان باید مسئولان توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرستان تفتان داشته باشند.

وی اذعان کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان تفتان در زمینه صنعت گردشگری، صنایع دستی، باغات و بوم گردی، این شهرستان دارای قابلیت جذب گردشگران است و باید تلاش کنیم تا این پتانسیل ارزشمند بیش از پیش شناسایی شود.


شهنوازان گفت: در این راستا برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان، مسافرین وزوار بین راهی در این شهر، فرمانداری در کنار مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر خواهد بود.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 454232
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *