۰
درگرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود و بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛

از آزادگان شهرستان خاش تجلیل شد

در گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود و بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در مراسمی با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، مسوولان و خانواده معظم شهداء، جانبازان و آزادگان سرافراز در تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در این شهرستان تجلیل شدند.
از آزادگان شهرستان خاش تجلیل شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان  در این مراسم بیان کرد: آزادگان سرافراز پرچمداران عزت، سربلندی، شجاعت، استقامت و مبارزه با ظلم و ستم رژیم بعثی هستند.

 امام جمعه خاش تصریح کرد: رزمندگان سپاه و ارتش اسلام در دوران دفاع مقدس، غیورمرانه و شجاعانه به صحنه آمدند و از کیان و ارزش های والای میهن صیانت کردند.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه اهل سنت خاش نیز عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ابهت و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی به دنیا نشان داده شد.

فرمانده تیپ مستقل سرتیپ شهید سلیمان هاشمزهی خاش نیز با اشاره به اینکه آزادگان، مصداق بارز ایمان، شجاعت، عزتمندی و ولایتمداری در جامعه هستند، گفت: این عزیزان در خط مقدم جبهه حق علیه باطل مردانه به صحنه آمدند و با اسارت خود نیز به دنیا نشان دادند که خاک وطن و ایران سربلند را با دنیا عوض نمی کنند.

سرهنگ حسینعلی نظری مقدم بیان کرد: آزادگان سرافراز به عنوان همرزمان شهداء و مجاهدان غیور در جبهه حق علیه باطل، نماد و اسوه شاخص صبر، استقامت، پایمردی، شجاعت، وفاداری، ولایت مداری و اخلاص هستند

انتهای خبر/

     
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 454249
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *