۰

آثار پیاده‌روی اربعین ایستادگی در مقابل ظالم است

  امام‌جمعه خاش گفت: یکی از آثار پیاده‌روی اربعین این است که مردم در مقابل ظلم می‌ایستند برای راه امام حسین و اینکه راه حق جاری بماند به پیاده‌روی اربعین می‌رویم.
آثار پیاده‌روی اربعین ایستادگی در مقابل ظالم است
  به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان امام‌جمعه خاش بیان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان عنوان کرد: امروز از مسائل بارز تروریسم رژیم صهیونیستی است که با حمایت غرب و امریکا مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشیده و در باریکه به زندان انداخته است مردم مسلمان باید با اتحاد و جدیت از آنها محافظت کنند سازمان‌های بین‌المللی باید با قاطعیت در مقابل این جنایات بایستد. 
  
 امام‌جمعه خاش تصریح کرد: پیاده‌روی و خدمت‌رسانی به زائران فضیلت‌های زیادی دارد خداوند برای هدایت بندگان خودش از هیچ‌چیز فروگذار نکرده و برای تشخیص حق از باطل انبیا را فرستاد. 
   
 وی افزود: امام حسین با جان و مالش اسلام را تبلیغ کرد و سختی‌های بسیاری را متحمل شد و ما با عشق به امام حسین موجبات نزدیکی به درگاه الهی را فراهم می‌کنیم.
  
  خطیب جمعه خاطرنشان کرد: یکی از آثار پیاده‌روی اربعین این است که مردم در مقابل ظلم می‌ایستند برای راه امام حسین و اینکه راه حق جاری بماند به پیاده‌روی اربعین می‌رویم.
  
  حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان عنوان کرد: نام امام حسین برای مسلمانان نام مبارک و با فضیلتی است که جانش را در راه حق تقدیم کرد برای رهایی مردم از جهل و ظلم تلاش کرد .
  
  وی افزود: ما باید نیت خود را خالص کنیم و عزم مؤمن از کاری که انجام می‌دهد برتر است و زمانی که به یاد امام حسین می‌افتیم دعا کنیم که خداوند ما را از رهروان امام و یاران ایشان قرار دهد و با ایشان تجدید میثاق کنیم.
  
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان گفت: درود خدا بر مردان مؤمن و خادم ملت و دولت شهیدان رجایی و باهنر و شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان وهمراهانشان و نفرین خدا بر منافقینی که با ظاهر ایمانی تیشه بر ریشه ایمان ملت و دولت می‌زنند. 
  
   امام‌جمعه خاش بیان کرد: همه دولت مردان در نظام جمهوری اسلامی به‌قصد خدمت به ملت نگرانی دارند؛ اما برخی به دلیل نفوذ منافقین و بدخواهان و عمل‌نکردن به اصول انقلاب و توصیه‌های امامین انقلاب موجبات کلی پیشرفت در جهت اهداف انقلاب را فراهم نمودند و چندان توفیقی کسب نکردند و پیشرفتی حاصل نشد.
  
 وی افزود: برخی دولت‌ها در زمان کوتاه خود توفیقات زیادی داشتند؛ مانند شهیدان رجایی و باهنر مانند شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان در دولت سیزدهم دولتی بود که شب و روز نمی‌شناخت و می‌طلبد به‌پاس خدمات شهید رئیسی در دستگاه اجرایی در سه سال و سه ماه در سطح کشور قدردانی کنیم و این خدمات را به تصویر بکشیم .
  
  حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان تصریح کرد: یک کارگزار اسلامی نحوه حاکمیت را به شکلی رقم زده است که تمام حکمرانی‌ها در شرق عالم را زیر سؤال برده؛ چراکه برخی در راستای منافع زرمداران قدم برداشتند و برخی فقط در جهت عمران و آبادانی جامعه فقط در بعد دنیایی پرداختند. 
  
  وی بیان کرد: در حکمرانی اسلامی هم‌زمان تلاش برای آبادانی و در مسیر آبادی معنوی آنها گام برداشته است و از سه عنصر ایمان عمل و علم برخوردار بوده است و ملت شریف ایران از دولت چهاردهم که در هفته گذشته کابینه شکل گرفت بتوانند چنین الگویی را در پیش بگیرند و شاهد پیشرفت نهضت اسلامی باشیم .
  
   امام‌جمعه خاش خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت آقای پزشکیان در مسیر خدمت به ملت و اعتلای عزت پیشرفت و اقتدار کشور حرکت کنند و بدانند که حرکتشان و عملشان رونمایی از عهودی است که اسلام برای مدیریت جامعه اسلامی مشخص کرده است.
  
  وی تصریح کرد: برای تمدن اسلامی شاخص‌هایی بیان شده است تا کارگزاران اسلامی باید عدالت‌گستر صراحت در اتخاذ مواضع انقلابی بر اساس اندیشه‌های امام خمینی و ایستادگی در راه ارزش‌های اسلامی اخلاص اولویت‌دادن به موضوعات عمومی استکبارستیزی و خدمت‌رسانی نیز از ویژگی‌هایی است که یک کارگزار اسلامی باید داشته باشد .

انتهای خبر/
  
  
 
جمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 454268
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *