۰
فرماندار تفتان:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج فرهنگ مطالعه کتاب میسر است

فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی میسر است.
کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج فرهنگ مطالعه کتاب میسر است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان در نشست اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفتان بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی، نقش مهمی در اعتلای فرهنگی جامعه داشته و دستیابی به هر یک از اهداف فرهنگی سبب توسعه پایدار شهرستان تفتان می‌گردد.

فرماندار تفتان ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و دسترسی رایگان به اطلاعات یک نیاز مهم در جامعه بوده و کتابخانه‌ها فضاهای امن و دلپذیری در قلب جوامع هستند و با پشتیبانی لازم و کارکنانی مؤمن، متخصص، متعهد با درک عمیق از نیازهای محلی به میدان می‌آیند و کتابداران نوآوری، خلاقیت و دسترسی به دانش عمومی را برای نسل فعلی و آینده ترویج می‌کنند. 

وی عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادها به این مهم ورود نموده و با همگامی و همکاری انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان را یاری نمایند و رتبه شهرستان تفتان از حیث کتاب‌خوانی در شرایطی مطلوب قرار گیرد.

فرماندار تفتان اظهار کرد: ترویج کتاب‌خوانی، توسعه فرهنگ مطالعه و ترغیب مردم به خواندن امری مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر است.

وی اذعان کرد: با یک هم‌افزایی و تعامل سازنده بین کتابخانه‌ها می‌توان اقدامات مفیدی در راستای گسترش کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه انجام داد، بنابراین کمک به تقویت مراکز فرهنگی از رسالت‌های مهم شهرداری نوک آباد است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 454410
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *