۰

دستگیری مردان مسلح 3 ماه پس از سرقت

سارقان طلافروشی شهر کاکی سه ماه پس از سرقت به دام افتادند.
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، بهمن ماه سال قبل، سه مرد جوان در حالی که سر و صورتشان را پوشانده بودند سوار بر خودروی زانتیا با پلاک جعلی راهی شهر کاکی استان بوشهر شدند. آنها در مقابل طلافروشی نگه داشته و با ورود به طلافروشی و تهدید صاحب آن، اقدام به سرقت طلا کردند.
به‌دنبال این سرقت، ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شده و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. کارآگاهان با بررسی‌های گسترده اطلاعاتی، موفق به شناسایی هر سه سارق که دو نفر غیر بومی و نفر سوم بومی شهر کاکی بوده شدند.
شب گذشته در یک عملیات پلیسی دو نفر از متهمان در شهرهای شیراز و مهر استان فارس و یکی از آنها در شهر کاکی استان بوشهر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر در رابطه با این خبر گفت: اسلحه به کار رفته در سرقت مسلحانه از متهمان کشف شد و با هماهنگی مرجع قضایی وجه حاصل از فروش بخشی از طلاجات مسروقه نیز در حساب های بانکی متهمین توقیف شده است.
سردار حیدر عباس زاده ادامه داد: متهمان دستگیر شده تاکنون علاوه بر اعتراف به سرقت از طلا فروشی در شهر کاکی به سرقت مسلحانه ال. ای دی، خودرو زانتیا در جاده پیچ‌های جاشک، سرقت مسلحانه محموله کفش از شهرستان کنگان در سال 94‌، سرقت سه جفت پلاک خودرو از شهر خورموج و یک جفت پلاک خودرو از شهر بردخون اعتراف کردند. تحقیقات در رابطه با جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.
انتهای پیام/ جام نیوز
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 433007
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *