۰
فرمانده نيروي انتظامی خاش:

دستگيري سارق حرفه اي تلفن همراه در شهرستان خاش/ اعتراف به ۸ فقره سرقت

فرمانده نيروي انتظامی شهرستان خاش گفت: یک سارق موبایل قاپ در یک عملیات ضربتي و غافلگيرانه در اين شهرستان دستگير و این متهم در بازجویی های به ۸ فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کرد.
دستگيري سارق حرفه اي تلفن همراه در شهرستان خاش/ اعتراف به ۸ فقره سرقت
سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و در پي چندفقره سرقت گوشي تلفن همراه در طي هفته هاي اخير در شهرستان خاش شبكه منابع فعال و كليه عوامل بسيج شدند.
 
وي افزود: با استفاده از امکانات درون و برون سازماني، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری این سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان كلانتري 11 اين شهرستان  قرار گرفت.
 
سرهنگ دوم ثمره حسینی بيان كرد: مأموران کلانتری 11 این شهرستان حين گشت زني های هدفمند و اعلام يک فقره سرقت گوشي، سريعا به محل اعزام و با سرعت عمل عوامل گشت سارق در صحنه دستگير شد.
 
وي با بيان اينكه سارق پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به 8  فقره سرقت اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارق علت ارتكاب به سرقت را مشكلات اقتصادي و اعتياد به مواد مخدر عنوان كرده است و در اين راستا يک نفر مالخر نيز دستگير شده كه پس از تشكيل پرونده مقدماتی سارق و مالخر به منظور انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
وي اظهار كرد: دستگيري مخلان امنيت و آرامش در اين شهرستان نتیجه تعامل و همکاری بسيار خوب شهروندان با پلیس است و دقت در تحرکات مشکوک  افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسيار زيادي در موفقیت ها و نتايج ماموریت های پلیس و ایجاد امنیت در منطقه دارد.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 442072
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *