۰
جانشین فرماندهی انتظامی خاش:

سرقت در کرمان، دستگیری متهم در خاش/ تلاش نافرجام سارق خودرو

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاش گفت: سارقی که یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس را در استان کرمان سرقت کرده بود با تلاش نيروهاي اطلاعات سپاه اين شهرستان و اداره آگاهی انتظامی در شهرستان خاش دستگیر شد.
سرقت در کرمان، دستگیری متهم در خاش/ تلاش نافرجام سارق خودرو
سرگرد احمد سنگبری در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار كرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو تویوتا هایلوکس در سطح شهر کرمان و اطلاع از متواری شدن سارق به شهرستان خاش و نيز با توجه به حساسيت موضوع، پیگیری و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار نيروهاي اطلاعات سپاه و کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.  
وي تصريح كرد: نيروهاي اطلاعات سپاه خاش و ماموران در پي گشت زني هاي هدفمند در سطح اين شهرستان به يک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک که در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد، خودرو مذکور سرقتي است.     سرگرد سنگبری بيان كرد: بنابراين بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر کردند که راننده خودرو به محض مشاهده خودرو گشت پليس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران، خودرو مذکور متوقف و به همراه راننده آن جهت تحقيقات تکميلي به پلیس آگاهی منتقل شد.  
وي اذعان كرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد که خودروي مذکور را از يکي از مناطق شهرستان کرمان به سرقت برده و خودرو را به شهرستان خاش به منظور اوراق قطعات منتقل کرده است.  
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاش اظهار كرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتی به منظور سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.     انتهای پیام/
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۲
کد مطلب: 442751
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *