۰

جانبازان مدافعان راستین اسلام و انقلاب بوده و هستند

هاشمزهی گفت: پاسداری از اسلام و انقلاب وظیفه همه ی آحاد مردم است و جوانان حافظان اصلی این مرزوبوم و اسلام می باشند.
جانبازان مدافعان راستین اسلام و انقلاب بوده و هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، حسن هاشمزهی برادر شهید، رزمند، جانباز و آزاده پر افتخار خاش در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه بیش از پنج سال در اسارت رژیم بعث بوده حفاظت و حراست از انقلاب و آرمان های والای نظام را وظیفه تک تک مردم دانست و گفت: این جانفشانی و ایثار جوانان غیور ایران بود که اسلام و انقلاب را از نابودی نجات و حیرت جهانیان را برانگیخت.

وی اظهار کرد: برای ما هیچ چیز با ارزشتر از آرمان های انقلاب نیست همان آرمان هایی که هزاران جوان جان شیرین خود را فدای این ارزش ها و آرمان ها کرد.

هاشمزهی جانبازان را الگوی زنده ی این مملت دانست و افزود: جانبازان باید استوار و با همان عزمی که در راه حفظ امنیت و ارزشهای اسلامی گام برداشتند بمانند و درس های و آموزه های دوران جنگ و دفاع از خاک مقدس کشور را به نسل جوان و نسل های بعدی برسانند.

وی با بیان فداکاری های همه ی اقشار مردم در دوران جنگ و بخصوص جانبازان که هنوز پس از سالها یادگاری از آن دوران را به همراه دارند گفت: رسالت ما بعنوان کسانی که پیشگام عرصه دفاع و امنیت و حافظان اسلام و انقلاب بوده ایم بیشتر از سایر مردم است چرا که ما اتفاقات و حوادث را از نزدیک دیده و لمس کردیم و می دانیم برای هر وجب از خاک این مملکت جوانان چه مشقت هایی را به جان خریدار بودند.


هاشمزهی الگوگیری از پاسدار واقعی جهان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین را یکی از عوامل اساسی پیروزی و فداکاری در زمان جنگ و دفاع از کشور دانست و گفت: درس هایی که از زندگی امام حسین (ع) آموختیم باعث شد سختی ها و دشواری های این راه باتوکل به خدا برایمان سهل شود.

وی در پایان تبیین ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و جانبازان  را رسالت اصلی نسل جوان دانست و آنها را ادامه دهنده مسیر اسلام و ارزش های والای انقلاب دانست.

انتهای خبر/
شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 452657
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *