۰
سرهنگ پاسدار حسن فضلی

اجرای بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی و خاطره انگیز در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه نا حیه خاش از اجرای بیش از 100 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
اجرای بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی و خاطره انگیز در هفته دفاع مقدس
سرهنگ پاسدار حسن فضلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار تفتان ما گفت:در دوران هشت سال دفاع مقدس  جوانان انقلابی ما برای حفظ و دفاع از جان، مال، ناموس، سرزمین و برای حفظ باورها و ارزش های اسلامی به صحنه آمدند و خواب راحت را از چشم های مستکبران ربودند.
سرهنگ فضلی از دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در تاریخ جهان اسلام یاد کرد و اذعان کرد: حماسه های دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و اکنون ما با یاد آوری این حماسه ها جهت شناساندن سیره شهدا به نسل حاضر و اینده ذره ای از دین خود را ادا می کنیم.
وی گفت: در این هفته برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح که همراه با رژه یگان های پیاده و موتوری است را شاهد خواهیم بود.
فضلی اظهار داشت: از دیگر برنامه هایی که در این هفته برای آن تدارک ویژه دیده ایم دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری تشست های تخصصی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری ورزش همگانی، تجلیل از بسیجیان نمونه است که همگی با هدف تبیین نقش ولایت پذیری در دوران مقدس و رشادت های انسان هایی است که اکنون عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خونشان هستیم.
 
 
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 434797
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *