۰
اعلام انزجار نمازگزاران خاشي از جنایت‌ آل‌سعود؛

فریاد «مرگ بر آل‌سعود» در شهرستان خاش طنين انداز شد + تصاوير

مردم مومن، متعهد و انقلابی همیشه در صحنه شهرستان خاش همزمان با سایر نقاط کشور پس از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی، ضمن محکومیت فاجعه منا؛ خشم و انزجار خود را نسبت به آل سعود اعلام کرده و فرياد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود در آسمان شهرستان خاش طنین‌انداز شد.
فریاد «مرگ بر آل‌سعود» در شهرستان خاش طنين انداز شد + تصاوير
به گزارش تفتان ما، مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان خاش پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر كشور و در جمعه گرم تابستاني با سردادن شعارهای مختلف اعتراض خود را نسبت به جنایات آل‌سعود اعلام كردند.
 
مردم اين شهرستان با شعارهاي الله‌اکبر، لااله‌الاالله، اهل بصیرت پیرو رهبراند؛ در راه دین همیشه روشن‌گراند و ولایت فقیه اصل دین است؛ محور اتحاد مسلمین است حمایت خود از اسلام و مسلمانان را ابراز کردند و گفتند كه در کنار دفاع از امت اسلامی اجازه نمي دهيم ذره‌ای از این مسیر عدولی انجام شود.
 
در این اعتراضات که درآستانه اولین سالگرد حادثه دلخراش منا برگزار شد، مردم حزب اللهي شهرستان خاش با مشت هاي گره كرده شعارهاي مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حاکم بحرین شده پریشان؛ از شیخ‌عیسی‌قاسم قهرمان، او مشعل هدایت بحرین است؛ نهضت او چون نهضت حسین است، او مشعل روشن انقلاب است؛ کاخ ستمگران از او خراب است، از شیخ‌عیسی قاسم حمایت کرده و همچنین اعتراض خود نسبت به جنایات مختلف رژیم سفاک آل‌سعود در فاجعه منا را بیان داشتند و خواستار پیگیری فاجعه منا از سوی دولت و حاکمان جهان اسلام شدند و  اقدامات ضد حقوق بشری، ضد انسانی و ددمنشانه شجره خبیثه ملعونه آل‌سعود را در کشتار ضیوف‌الرحمان و حجاج‌ بیت‌الله‌الحرام در مسجدالحرام، منا و کشتار و سرکوب و قتل‌عام مسلمانان و مردم مظلوم در عربستان، یمن، سوریه و حمایت از رژیم آل سعود در کشتار و سرکوب مسلمانان و مردم مظلوم و بی‌دفاع بحرین و اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی آن کشور آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را به شدت محکوم کردند.
 
در این راهپیمایی که با خروش زنان و مردان غیرتمند شهرستان خاش همراه بود قطعنامه راهپیمایی محکومیت جنایات آل‌سعود و آل خلیفه قرائت شد و امت اسلامی در هر بند آن با ندای الله اکبر حمایتشان را از وحدت و همگرایی امت اسلامی نشان داده و از جنایات آل‌سعود اعلام برائت کردند.
 
در این مراسم اقشار مختلف جامعه از جمله بسیجیان، بازاریان، طلاب، روحانیون، دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده معزز شهدا حضور پیدا کرده‌ و در بین حاضرین در این مراسم بزرگ به ویژه نسل جوان در سنین مختلف تیپ‌های متفاوتی نیز دیده می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ سال گذشته در جریان انجام مراسم حج به خاطر بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل‌سعود 465 نفر از حجاج ایرانی در حادثه منا به شهادت رسیدند.
 

.

.

.

 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 434720
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *