۰
در راستای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد برگزارشد؛

جشن گلریزان در شهرستان تفتان

فرماندار تفتان گفت: جشن گلریزان و کمک به جمع‌آوری دیه با همکاری ستاد دیه استان اقدامی پسندیده در راستای کمک زندانیان جرائم غیر عمد بوده که می‌توان با فرهنگ‌سازی در این زمینه اقدامات بیشتری انجام داد.
جشن گلریزان در شهرستان تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مراسم جشن گلریزان در راستای جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور فرماندار شهرستان تفتان و مسؤل دیه استان و مردم خیر و نیکوکاردر محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفتان برگزارشد.

شهنوازان اظهار کرد: با گذشت زمان حق و حقیقت راه خود را پیدا خواهند کرد و ما به هر اندازه در امور خیر همکاری داشته باشیم در مسیر فطرت و نظام خلقت نتیجه‌اش را خواهیم دید.

وی افزود: در این مراسم مبلغ ۲ملیارد ریال را از جرائم زندانیان غیر عمد خیرین به عهده گرفتند تا در مسیر همنوع دوستی و آزادسازی زندانیان سهیم باشند.

شهنوازان با اشاره به فرهنگ‌سازی و برپایی جشن‌های گلریزان در جهت کمک به همنوعان گفت: باید اینچنین اقداماتی به صورت گسترده و رسانه‌ای به اطلاع عموم مردم برسند تا همگان نسبت به شناخت این امر آگاه و در حد توان خود شریک این امر خیر و پسندیده باشند.

فرماندار تفتان در پایان از همه‌ی مسؤلین بعنوان خدمت‌گزاران مردم نام برد و تصریح کرد: ما ملتی شایسته و با سخاوت داریم که برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.
انتهای خبر/
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 452855
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *