۰
بسته خبرهاي كوتاه برنامه هاي دهه كرامت اداره ورزش و جوانان خاش؛

از صعود گروه كوهنوردي به قله 4050 متري تفتان تا برپايي تور فرهنگی و تفریحی جوانان ورزشكار شهرستان خاش

صعود گروه كوهنوردي به قله 4050 متري تفتان، انجام تست آمادگی جسمانی کارکنان زندان، همايش بزرگ پياده روي خانوادگي، تجليل از 13 بانو ورزشكار، توزيع لوازم ورزشي بين ورزشكاران و برپايي تور فرهنگي و تفريحي در روستاي گردشگري ترشاب چندخبر كوتاه از برنامه هاي دهه كرامت اداره ورزش و جوانان خاش است.
از صعود گروه كوهنوردي به قله 4050 متري تفتان تا برپايي تور فرهنگی و تفریحی جوانان ورزشكار شهرستان خاش
به گزارش تفتان ما، عبدالغفور قلندرزهي رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در حاشيه صعود گروه کوهنوردی هيات كشتي اظهار كرد: اين صعود به مناسبت فرارسيدن دهه كرامت و ولادت امام رضا(ع) برگزار شده است.
 
وي با بيان اينكه در اين صعود بيش از 30 ورزشكار به قله تفتان صعود كردند، گفت: هدف از اجراي اين برنامه ايجاد روحيه نشاط و ترغيب دانشجويان به انجام دادن ورزش ها و فعاليت هاي مناسب است.
 
وي تصريح كرد: کوهنوردی از ورزش‌های مهیج در کشور است که هیجان زیادی دارد و بر همین اساس این ورزش در شهرستان خاش با وجود قله تفتان طرفداران زیادی دارد.
 

 
قلندرزهي  اظهار كرد: به دلیل هیجان زیادی که این ورزش دارد و همچنین تاثیر مثبت آن بر سلامتی و تندرستی انسان این ورزش طرفداران زیادی در تمام رده‌های سنی دارد.
 
همچنين به مناسبت هفته جهاني المپيك و بيماري هاي هموفيلي تعدادي از كاركنان شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش به قله 4050 متري تفتان صعود كردند.
 
* انجام تست آمادگی جسمانی کارکنان اداره زندان خاش
سيامك ميربلوچ زهي معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما از انجام تست آمادگي كاركنان اداره زندان خاش به مناسبت دهه كرامت خبر داد و اظهار كرد: هدف از برگزاري اين آزمون ارتقاي آمادگي جسمي كاركنان زندان خاش براي شركت در مواقع اضطراري است.
 
وي با بيان اينكه اين آزمون با حضور 12 حلقه 17 نفري انجام شد، تصريح كرد: در اين آزمون چهار مرحله شامل؛ دراز و نشست، شنا، دوي 60 متر سرعت و دوي 1600 متر  تست گرفته شد.
 
ميربلوچ زهي اهداف آمادگي جسماني را توسعه سلامت و تندرستي و مهارتهاي ورزشي دانست و گفت: ورزش آمادگی و جسمانی پایه و اساس تمام ورزش ها است.
 

 
وي اظهار كرد: انجام چنین تست هاي برای همه اقشار الزامی و مهم است چرا كه نخستين گام در هر كاري دارا بودن آمادگی جسمانی و سپس باید سایر گام ها را برداشت .
 
* برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي در خاش
عبدالغفور قلندرزهي رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در حاشيه برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي كه به مناسبت دهه كرامت برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار داشت: هدف از برگزاری این پیاده روی توسعه فرهنگ ورزش و گذراندن یک روز خوب با ورزش و تاثیر آن بروی سلامتی روح و جسم افراد است.
 
وي با بيان اينكه پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی در مردم مي شود ، افزود: هدف ديگر از برگزاري اين همايش پیاده روی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی خانودگی در بین خانواده ها و فرزندان آنان است.
 

 
قلندرزهي با اشاره به اینکه توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش وسلامتی همواره مورد تاکید است اذعان كرد: در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.
 
* برگزاري 8 ويژه برنامه ها دهه كرامت در سطح شهرستان
وي همچنين با اشاره به برگزاري برنامه هاي دهه كرامت توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش، گفت: به مناسبت دهه كرامت كارشناس عمراني اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه بخشدار از سالن در حال احداث سنگان بازديد كردند كه در اين بازديد نصب كفپوش سالن تصويب شد.
 

 
قلندرزهي ادامه داد: به مناسبت دهه كرامت از 13 نفر از بانوان ورزشكار اين شهرستان تجليل و بين تعدادي از دختران هدايا و لوازم ورزشي توزيع شد.
 

 
وي با بيان اينكه اداره ورزش و جوانان براي دهه كرامت برنامه هاي بسيار زيادي را برگزار كرده است، خاطرنشان كرد: به مناسبت اين دهه تور فرهنگی تفریحی (دختران آسمانی) با هدف تجلیل از بانوان فعال اجتماعی، قرآنی و ورزشی بخش مرکزی خاش به مقصد روستای گردشگری ترشاب برگزار شد.
 

 
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش برگزاري جلسه هم اندیشی باشگاههاي شهرستان، بازدید معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان از جاده سلامت اين شهرستان، اهداي تنديس قدرداني به امید آرامی قهرمان کشتی آسیا و نشست هم اندیشی جوانان، نخبگان، فرهنگیان و تحصیل کردگان بخش ایرندگان را از ساير برنامه هاي اين اداره در دهه كرامت عنوان كرد.
 

 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 434371
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *