۰

نظارت بر نحوه ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی/آماده باش 18 هزار و 500 نفر از کادر اورژانس

معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: در تعطیلات نوروز 18 هزار و 500 نفر از نیرو های اورژانس در سراسر کشور خدمت‌رسانی می کنند و 21 بالگرد هوایی اورژانس و 57 اتوبوس آمبولانس نیز در جاده‌های مواصلاتی کشور مستقر شده‌اند.
نظارت بر نحوه ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی/آماده باش 18 هزار و 500 نفر از کادر اورژانس
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، علی ماهر معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: طرح سلامت نوروزی از 26 اسفندماه با آغاز مسافرت‌های نوروزی هموطنان در سراسر کشور آغاز شده است و تیم‌های نظارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محورهای مختلف، نحوه ارائه خدمات درمانی توسط اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های دندانپزشکی، آزمایشگاه‌ها و کمپ‌های نوروزی را مورد ارزیابی و نظارت قرار داده اند. 
وی ادامه داد: در این راستا مدیرکل نظارت و اعتباربخشی از بیمارستان شهید بهشتی نوشهر و چالوس جهت ارزیابی آمادگی ارائه خدمت به بیماران نوروزی بازدید به عمل آورد که خوشبختانه شرایط این بیمارستان ها در وضعیت مطلوبی قرار داشت. 
معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت ادامه داد: تیم‌های نظارتی متعدد با مدیریت معاون فنی و عملیات و رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، کارشناسان و مدیران اداره نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان در مراکز درمانی شهرهای اردبیل، تبریز (نیر، صایین، کلیان، بستان آباد) گرمسار، سمنان، شاهرود (سراب، شریف آباد، آرادان، اهوان، قوشه) و کرمانشاه جهت نظارت بر عملکرد و رفع مشکلات احتمالی حضور یافتند.
وی اظهار داشت: در تعطیلات نوروز 18 هزار و 500 نفر نیروهای اورژانس در سراسر کشور خدمت‌رسانی می کنند و 21 بالگرد هوایی اورژانس و 57 اتوبوس آمبولانس نیز در جاده‌های مواصلاتی کشور مستقر شده‌اند.
ماهر در پایان گفت: 570 بیمارستان وابسته به وزارت بهداشت در آمادگی کامل برای ارائه خدمات در نوروز قرار دارند و همچنین در این ایام فعالیت 100 درصدی را نیز در بخش های مراقبت های ویژه خواهیم داشت.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 429683
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *