۰
فرماندار تفتان ؛

آماده باش صددرصدی پلیس راهور و سازمان های امداد و نجات در شهرستان تفتان

فرماندار تفتان گفت: رانندگان وسایل نقلیه از توقف در خط های عبور و خرید و فروش در حاشیه راه ها که موجب تجمع اشخاص و کاهش دید رانندگان و وقوع حوادث ناگوار می شود اجتناب کنند.
آماده باش صددرصدی پلیس راهور و سازمان های امداد و نجات در شهرستان تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار ما بمناسبت ۱۳ فروردین و روز طبیعت گفت: تمامی پرسنل پلیس راهور جهت ارتقاء امنیت ترافیکی در حال آماده باش صددرصد هستند امید است با رعایت قوانین و مدنظر قرار دادن تمهیدات پلیس راه از وقوع حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری شود.

وی اظهار کرد: با توجه به خاتمه تعطیلات نوروز به طور معمول روز طبیعت عموم هموطنان و شهروندان در پارک ها و تفرجگاه ها حضور یافته و به تفریح می پردازند در سال جاری بدلیل تقارن ۱۳ فروردین با ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی می شود اغلب تردد ها در ساعات بعد از ظهر متمرکز و بوستان ها و تفرجگاه ها و مناطق طبیعی حاشیه شهر با حجم قابل توجهی تردد مواجه شوند.

وی افزود: آتش نشانی نیز در جهت امداد به مسافران و خدمت رسانی اکیپ های خود را از ساعات اولیه صبح در محل های تعیین شده مستقر کرده است  که ۳ اکیپ خودرویی و چند اکیپ موتوری در حال آماده باش کامل می باشند.

شهنوازان در پایان گفت: آتش سوزی، سقوط از درخت، مارگزیدگی، غرق شدگی از حوادث احتمالی روز طبیعت می باشد که توصیه می شود برای حفاظت از محیط زیست و طبیعت شهروندان از روشن کردن آتش و رها کردن آن در مراتع و شکستن شاخه های درختان خود داری کنند و با رعایت نکات ایمنی در روز طبیعت تعطیلات نوروزی را با خاطره خوش به پایان برسانند.
انتهای خبر/
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب: 452828
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *