۰

نظر جالب ملی پوش والیبال در مورد المپیک و سرمربی جدید

سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه گفت: شناخت زیادی از لوزانو ندارم، اما شنیده‌ام که شبیه ولاسکو کار می‌کند.
نظر جالب ملی پوش والیبال در مورد المپیک و سرمربی جدید
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، سید محمد موسوی در گفت‌وگو با فارس، درمورد پیروزی 3 بر یک برابر بازرگانی جواهری گنبد در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم جنگنده گنبد را شکست دادیم و یک ست را هم واگذار کردیم. باید به گنبدی‌ها تبریک گفت، چراکه خیلی خوب بازی کردند. به همبازی‌های خودم هم تبریک می‌گویم که در این بازی سخت پیروز شدند.
وی ادامه داد: لیگ امسال بسیار سخت است؛ نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. با وجود اینکه در نیم فصل اول بدن بازیکنان و مخصوصاً ملی‌پوشان 100درصد آماده نیست، اما عملکرد خوبی داشتیم. غیر از یک بازی در سایر مسابقات خوب بودیم؛ حتی در بازی برابر ارومیه که باختیم هم بسیار خوب ظاهر شدیم و توانایی آنها بالاتر بود و پیروز شدند. به آینده خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم اگر این روند ادامه پیدا بتوانیم به هدف خود برسیم.
سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه درخصوص بازی نکردنش مقابل گنبد، گفت: از ناحیه کمر کمی احساس گرفتگی کردم و نتوانستم بازی کنم. در تمرین روز قبل از بازی به شدت کمرم گرفت و به صورت چهار دست و پا زمین را ترک کردم، اما دکتر تیم بسیار تلاش کرد تا انشالله به بازی بعدی تیمم می‌رسم.
موسوی با اشاره به انتخاب لوزانو و سیچلو به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی سرمربی است. کواچ، لوزانو، ولاسکو، سیچلو و یا حتی مربی ایرانی هم اگر سرمربی می‌شد ما بهترین شانس را برای صعود به المپیک داریم. اگر امسال المپیکی نشویم شاید برای دوره بعدی من به عنوان یک بازیکن 28-29 ساله دیگر جایی در تیم ملی نداشته باشم.
وی افزود: برای من فرق نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد، اما خوشحالم که فدراسیون یک کادرفنی قدرتمند را انتخاب کرده است. ما به عنوان بازیکن باید مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی باشیم تا بتوانیم پرچم کشورمان را برافراشته کنیم.
سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه درمورد شناختش از لوزانو، اظهار داشت: شناخت زیادی از لوزانو ندارم؛ فقط شنیده‌ام که سیستم کاری‌اش شبیه ولاسکو بوده و کمی سخت‌گیر است. فکر می‌کنم این سبک مربی برای والیبال ایران خوب باشد و می‌تواند به ما کمک کند. اگر المپیکی نشویم فکر می‌کنم 10 سال از عمرم کم می‌شود. غیر از صعود باید به فکر کسب نتیجه خوب در المپیک هم باشیم.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 422348
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *