۱
۱

حبیبی: فوتبال ایرانی می‌بینم اعصابم خراب می‌شود

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سال‌هاست که علاقه‌ای به فوتبال ایرانی ندارم و وقتی بازی‌های تیم‌های ایرانی را می‌بینم به قدری اعصابم خرد می‌شود که شب‌ها درست نمی‌خوابم.
حبیبی: فوتبال ایرانی می‌بینم اعصابم خراب می‌شود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، حسن حبیبی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حذف تیم امید کشورمان از مسابقات مقدماتی المپیک 2016 گفت: باور کنید علاقه‌ای دیگر به فوتبال ایران ندارم و وقتی فوتبال ایرانی را می‌بینم یا حرف از فوتبال ایران می‌شود اعصابم خراب می شود به طوری که شب‌ها درست نمی‌توانم بخوابم. فوتبال ایران دست عده‌ای است که این کاره نیستند و با کارهایشان باعث شدند تا اهل فوتبال از این ورزش دور شود و به همین دلیل علاقه‌ای به فوتبال ایران ندارم.
وی ادامه داد: در فوتبال ایران دکتر و مهندس زیاد داریم اما آنها کسانی را با خود به فوتبال آوردند که نه سررشته‌ای از این کار دارند و نه کاربلد هستند.محمد مایلی‌کهن و محمد خاکپور از جنس فوتبال هستند و کارشان خوب است اما مشکل کسانی هستند که پشت قضیه قرار دارند چرا که آنها کار را بلد نیستند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: قبل از اینکه تیم امید به مسابقات مقدماتی برود سر این تیم دعوا بود. الان هم سر این تیم دعواست و بعدا هم سر این تیم باز هم دعوا خواهد بود. این طور که نمی‌شود فوتبال را اداره کرد. برای نتیجه‌گیری باید هم کادر اداری کارش را درست انجام دهد و هم کادر فنی. الان 35 سال است که نتوانسته‌ایم سه مربی درست و حسابی بسازیم و می‌بینیم که تا یک نفر موفق می‌شود همه او را می‌زنند چون فوتبال دست اهلش نیست. از بعد از جام جهانی 1998 به این طرف هیچ بازیکن درست و حسابی ساخته نشد و آن بازیکنان هم ساخته و پرداخته دست قبلی‌ها بودند. شاید ما همین حالا صد ملی‌پوش در رده تیم ملی داشته باشیم اما مربی وجود ندارد که از این پتانسیل استفاده کند.
حبیبی در خصوص درگذشت مرحوم همایون بهزادی هم افزود: من همایون بهزادی و حمید شیرزادگان از دوران جوانی و نوجوانی با هم بودیم. یادم می‌آید که سال 37 شمسی بود که من، شیرزادگان و بهزادی به تیم ملی دعوت شدیم اما همایون چون در کلاس ششم متوسطه تحصیل می‌کرد و تجدید شده بود همراه ما به هندوستان نیامد. باید بگویم ما با اینکه در زمین کاملا با هم رقیب بودیم اما رفاقت بسیار خوبی داشتیم و به نظر من همایون بهزادی انسانی خوب و باشخصیت بود که لقب ستاره آن دوران کاملا برازنده‌اش بود.
وی در مورد مرحوم رضا احدی هم اظهار داشت: من با این مرحوم همبازی نبودم و مربی او هم نبودم اما تا جایی که او را می‌شناختم خوصیات اخلاقی خوبی داشت و یک فوتبالیست باتربیت و باشعور بود. به هر حال دنیا همین است و کاری نمی‌شود کرد. همه ما یک روز باید این راه را برویم.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 425089
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
كامراني
Iran, Islamic Republic of
باسلام آوردن آب مهم است ولي حفظ آن مهمتر
بنابراين هم به فكر آوردن آب باشيم و همزمان براي حفظ آن تلاش كنيم . با شيارشياركردن درياچه بخصوص درمناطق كم عمق
يعني كندن كانال ازدريا به سمت خشكي حاقل عمق 3 متر وپهنا به قدر امكان وهدايت آبهاي سرگردان سطحي به اين كانالها و
پوشاندن روي كانالها با پلاستيك سفيدرنگ حباب دار كه هر مترمربع آن حدودا 2000 تومان هزينه دارد.