۷
۲

حرف های جالب مهدی طارمی

مهاجم تیم پرسپولیس گفت:همه بازیکنان پرسپولیس عکس هایشان را پاک کردند و این برای ما خوب شد.
حرف های جالب مهدی طارمی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، مهدی طارمی که مهمان تلفنی برنامه شب های فوتبالی بود، درباره شادی گل خود پس از باز کردن دروازه راه آهن اظهار داشت: دروازه بان راه آهن کمی کری می خواند و حرف هایی می زد که نمی توان گفت. من گفتم این یک بازی است و او را نگاه کردم تا کمی خجالت بکشد.
وی درباره اینکه چشم انداز خود را در چه تیمی می بیند و اینکه خوردبین گفته که طارمی می تواند در اروپا بازی کند گفت: من به خوردبین ارادت دارم. امیدوارم اتفاقی که مدنظر اوست انجام شود.
 طارمی خاطرنشان کرد: فوتبال فقط در زمین خلاصه نمی شود.بازیکنان می توانند بیرون زمین در فکرشان بازی کنند. این کار را من کردم. من در دوران خدمت سربازی با فکرم فوتبال بازی می کردم. وقتی بازی های اروپایی را می دیدم می گفتم الان باید این کار را می کردم و به همین دلیل وقتی دو سال در سربازی بودم و بازی نمی کردم از فوتبال دور نشده بودم.
وی درباره اینکه آیا به صعود تیم ملی به جام جهانی خوش بین است یا نه گفت: آرزوی هر بازیکنی است به جام جهانی برود. تیم ما تیم خوب و یکدستی است.هم با تجربه داریم و هم جوان داریم که می توانند به هم کمک کنند. مشکل ما این است که کی روش می گوید امکانات نداریم و این موضوع واقعیت دارد. زمین چمن ما افتضاح است. کی روش چمن صاف می خواهد که بتوانیم راحت کار کنیم. اگر به حرف کی روش گوش دهند تیم ما می تواند راهی جام جهانی شود.
مهاجم پرسپولیس درباره بسته شدن صفحه اینستاگرام خود اظهار داشت: هدف ما از بستن اینستاگرام این بود که تمرکزمان روی فوتبال باشد. اگر خانواده ام توهین ها را می دیدند عذاب می کشند. این هایی که این کار را می کنند هوادار نما بودند، وقتی پدرم به من می گوید عکس هایت را پاک کن این کار را می کنم. همه بازیکنان پرسپولیس عکس هایشان را پاک کردند و این برای ما خوب شد.
طارمی درباره اینکه دوست دارد در پایان فصل چند گل بزند گفت: من برای خودم هدف های بزرگی داشتم و حالا هم می گویم دوست دارم که رکورد آقای گلی ایران را بزنم، هدفم این است برای پرسپولیس موثر باشم.
وی درباره اینکه از نظرش بهترین مهاجم دنیا چه کسی است بیان داشت: من رونالدو برزیلی را خیلی دوست داشتم، الگویم هم او بود.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 422579
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
قربونش برم
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای :آن کسانی که امروز سعی میکنند از این هیولا - که سیاستهای آمریکایی و سیاستهای بعضی از دنباله‌روان آمریکا است - یک چهره‌ی موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت میکنند.
در واقع این سخن آقا مهر تاییدی بر سخن کوچک زاده است در مجلس خطاب به ظریف که گفت: تو خائنی به این مملکت.