۰

گری نویل و مشکلی به نام زبان اسپانیایی!

بعضی از بازیکنان مستقیم با او حرف می زنند و بعضی دیگر حرفشان را به من می گویند. رابطه خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد.
گری نویل و مشکلی به نام زبان اسپانیایی!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، میگل آنخل آنگولو دستیار گری نویل در تیم والنسیا تاکید دارد که عدم تسلط نویل به زبان اسپانیای نمی تواند مانع تاثیرگذاری او در تیم اسپانیایی باشد. نویل بازیکن سابق منچستریونایتد جای نونو اسپیریتو سانتو را روی نیمکت مستایا گرفته اما فعلا از دو بازی اولش یک تساوی و یک باخت به دست آورده و هنوز بردی را تجربه نکرده.
چهارشنبه شب والنسیا رو در روی تیم باراکالدو در جام حذفی ایتالیا قرار می گیرد و گری نویل امیدوار به کسب اولین برد خود با این تیم است. آنگولو در مورد اوضاع تطبیق پذیری نویل با زندگی در اسپانیا گفت: «خیلی خوب پیش رود٬ خیلی بهتر از آنچه که انتظار داشتیم.
به نظرم زبان می تواند کمی کار را سخت کند اما بسیاری از بازیکنان ما می توانند انگلیسی حرف بزنند و مربی هم کم کم شروع کرده به اسپانیایی حرف زدن. همه ما خیلی خوب حرف همدیگر را می فهمیی. بعضی از بازیکنان مستقیم با او حرف می زنند و بعضی دیگر حرفشان را به من می گویند. رابطه خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. خود من در این دو هفته بیشتر از کل دوران مدرسه ام انگلیسی یاد گرفته ام! نویل هم خیلی زود شما را با زبان اسپانیایی خودش متحیر خواهد کرد.»
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۴
کد مطلب: 422356
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *