۰

واکنش کیهان به ماجرای دوشنبه شب 90

قرار بود دوشنبه شب مصاحبه اختصاصی برنامه ورزشی 90 با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پخش شود اما با تصمیم مسئولان ارشد صداوسیما این گفت و گو به روی آنتن شبکه سوم سیما نرفت.
واکنش کیهان به ماجرای دوشنبه شب 90
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از کیهان،فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه ٩٠ در خصوص دلایل پخش نشدن این مصاحبه عنوان داشت: « ما برای ویژه برنامه نود با وزیر امور خارجه گفت‌وگوی ورزشی را انجام دادیم که مسئولان صداوسیما صلاح ندیدند این مصاحبه پخش شود. ان‌شاءالله بستری فراهم شود که در اولین فرصت این گفت‌وگو پخش شود.»
به گزارش کیهان، این اتفاق بازتاب بسیاری در جامعه ورزشی و یک جریان خاص که از قضا با مجری برنامه نیز کاملا همسوست، سعی در آن داشت که مسئولان صدا و سیما را متهم به سیاسی کاری کنند، غافل از آنکه نگاهی عمیق به اتفاقات برنامه دوشنبه شب 90 نشان می داد نه تنها اقدام مقامات رسانه ملی سیاسی نبود بلکه آنها هوشمندانه جلوی یک سیاسی کاری را گرفتند! 
بدون تردید برنامه 90 یکی از پرمخاطب ترین برنامه های سیماست و اساسا این پرسش برای مخاطبان میلیونی این برنامه مطرح است که چرا باید این تریبون ورزشی در اختیار افراد سیاسی قرار گیرد؟! جالب اینکه افرادی سعی داشتند این تریبون را در اختیار یک شخصیت سیاسی قرار دهند که خودشان سالیان سال است شعار «جدایی ورزش از سیاست» را سر می دهند، غافل از آنکه گذشت زمان نشان داد، عملشان کیلومترها از شعارهایشان فاصله دارد!
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب: 422828
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *