۰

سرخابی ها و تراکتورسازی بیشترین تخلف راداشتند

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: هواداران پرسپولیس،استقلال، تراکتورسازی و ملوان بیشترین تخلفات را داشته‌اند.
سرخابی ها و تراکتورسازی بیشترین تخلف راداشتند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، حسین عبداللهی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اتفاقات بازی استقلال و ملوان در انزلی و فحاشی تماشاگران باشگاه ملوان اظهار داشت: متاسفانه خود ما هم از این مسئله که در ورزشگاه‌ها فحاشی می‌شود رنج می‌بریم. با این حال کمیته انضباطی تلاش می‌کند تا از صدور رای برگزاری مسابقات بدون تماشاگر پرهیز کنند و بیشتر به جریمه مالی که در آئین‌نامه انضباطی پیش‌بینی شده اکتفا می‌کنیم.
وی ادامه داد: در مورد اتفاقات بازی استقلال و ملوان امروز یا حداکثر یکشنبه کمیته انضباطی تشکیل جلسه خواهد داد زیرا ما هم بازی را از تلویزیون دیدیم و برخی مسائل را هم شنیدیم. با این حال منتظر رسیدن گزارش ناظر و داور مسابقه هستیم تا الفاظ به کار رفته شده را بررسی کنیم. معمولا گزارش مسابقات در شهرستان‌ها 48 ساعت بعد به کمیته انضباطی می‌رسد.
عبداللهی در مورد اینکه حنیف عمران‌زاده به خاطر شنیدن الفاظ رکیک عصبانی بوده و مصاحبه تندی علیه رئیس کمیته انضباطی انجام داده، گفت: اینکه گفته می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه‌ها جیب خود را پر می‌کند درست نیست زیرا این پول ها به حساب سازمان لیگ واریز می‌شود و ریالی از این پول‌ها به کمیته انضباطی نمی‌رسد. ما مصاحبه عمران زاده هم در کمیته انضباطی بررسی خواهیم کرد و اگر لازم باشد از او دعوت می‌کنیم تا برای حرف‌هایش سند و مدرک ارائه دهد و اگر هم لازم نباشد کمیته انضباطی به طور غیابی در مورد این بازیکن و مصاحبه‌ای که انجام داده تصمیم‌گیری می‌کند.
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه فحاشی‌های زیادی در انزلی به این بازیکن شده، گفت: متاسفانه تیم‌های پرطرفدار از جمله پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و ملوان بیشترین تخلفات را در زمینه تماشاگران دارند و اگر می‌خواستیم دقیقا طبق آئین‌نامه عمل کنیم باید چندین بازی تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس را بدون تماشاگر در این فصل برگزار می‌کردیم که این کار را نکردیم. حتی در مورد فولاد هم به دلیل سنگ‌پرانی تماشاگران مجبور شدیم یک یا دو بازی را بدون تماشاگر برگزار کنیم. کمیته انضباطی از برگزاری مسابقات بدون تماشاگر یا برگزاری بازی در استان دیگر در صورتی که تخلفات تماشاگران شدید باشد ابایی ندارد با این حال تاکنون جریمه‌های 20 میلیون تومانی که حداکثر جریمه است را در نظر گرفته‌ایم.
عبداللهی در مورد اینکه عمران‌زاده گفته در تبریز هم به استقلالی‌ها فحاشی شد، گفت: در مورد بازی استقلال و تراکتورسازی رای‌مان را صادر کردیم و تراکتورسازی و همچنین خوداستقلال به خاطر تخلفاتی که داشتند جریمه مالی شدند حتی به این دو باشگاه تذکر دادیم که در صورت تکرار این رفتارها ممکن است ناچار به برگزاری مسابقه این تیم‌ها بدون تماشاگر شویم.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 423414
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *