۰

دختری که قاتل مادرش نبود

هفتمین روز دی‌ماه دختری در میدان رسالت خودکشی کرد که برخی رسانه‌ها این خودکشی را ناشی از عذاب وجدان قتل پیرزنی ۷۲ ساله عنوان کردند.
دختری که قاتل مادرش نبود
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، بسیاری از رسانه‌های مجازی و مکتوب امروز شنبه خبر خودکشی دختری در میدان رسالت را منتشر کردند که بازخورد زیادی در محافل داشت چرا که برخی از این رسانه‌های مکتوب و مجازی این خودکشی را به قاتل پیرزنی 72 ساله نسبت دادند.
روز هفتم دی ماه دختر جوانی با پایین انداختن خود از پل رسالت به کام مرگ فرو رفت و برخی گمان کردند که این دختر، همان دختر و قاتل پیرزن هستند.
در این خبرها آمده بود که دختر جوانی که روز 7 دیماه روی پل رسالت خودکشی کرد قاتل فراری مادر 72 ساله‌ای بود که در نخستین روز دی‌ماه به قتل رسید تحت تعقیب قرار داشت.
نخستین روز دی ماه سال جاری، اهالی ساختمانی در تهرانپارس متوجه غیبت مشکوک زن همسایه شدند چرا که با وجود حضور کفش‌های پیرزن در مقابل در خانه وی دو روز است که در را باز نمی‌کند.
اهالی ساختمان موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کردند تا اینکه پلیس وارد خانه زن شده و با پیکر بی جان وی مواجه می‌شوند که توسط روسری خودش خفه شده بود، از آنجا که این پیرزن با دختر خویش زندگی می‌کرده است و اکنون دختر در خانه نبود، دختر این پیرزن به عنوان متهم درجه اول شناسایی شده و تحت پیگرد قرار می‌گیرد.
در حالی که تلاش برای ردیابی قاتل یا قاتلان ادامه داشت خبر خودکشی دختری در منطقه تهران‌پارس به بازپرس کشیک ارائه شد که در تحقیقات مشخص شد متوفی دختر و در حقیقت قاتل پیرزن بوده است که به علت عذاب وجدان خودکشی کرده است.
این خودکشی در رسانه‌ها بازتاب چندانی پیدا نکرد تا اینکه خودکشی این دختر اذهان را به سمت دختر پیرزن 72 سوق داد و برخی رسانه‌ها این خودکشی را با موضوع قتل پیرزن مرتبط دانستند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 423485
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *