۰

جدایی دو بازیکن دیگر از فولاد

نکته جالب این است که هم اسماعیل شریفات و هم مهرداد جماعتی هنوز به خدمت سربازی نرفته‌اند و شاید این اتفاق برایشان بد نباشد چرا که حضور آنها در تراکتور می‌تواند به گذراندن خدمت سربازی‌شان کمک کند
جدایی دو بازیکن دیگر از فولاد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در این مورد هم شنیده می‌شد، جماعتی با پیشنهاد خوبی از سپاهان مواجه است و قصد دارد به این تیم برود. در مورد شریفات هم خبر می‌رسید که او با مسوولان سایپا مذاکره کرده و دوست دارد در این تیم بازی کند اما از سوی باشگاه نفت تهران هم با پیشنهاد مواجه شده؛ پیشنهادی که ظاهرا به باشگاه هم رسیده. به نظر می‌رسد این 2 بازیکن هم به دفتر علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه رفتند تا تکلیف‌شان را روشن کنند. گفته می‌شود هم جماعتی و هم شریفات از وضعیت‌شان در فولاد رضایت ندارند و به دنبال این هستند که از تیم جدا شوند اما اژدری‌زاده این مساله را به بعد از حضور دراگان اسکوچیچ در ایران و جلسه با او موکول کرده است.  دراگان اسکوچیچ قرار است امروز به ایران بیاید اما جالب این است که قبل از این اتفاق، خبرهای عجیبی به گوش می‌رسد. اینکه باشگاه فولاد قصد دارد یکی از این 2 بازیکن را به باشگاه تراکتور بدهد تا در ازای آن، مهرداد طهماسبی را برای حضور در دروازه تیم به خدمت بگیرد. 
این خبر در ابتدا چندان قابل باور نبود اما دیروز سایت‌های خوزستانی خبر داده‌اند که یک جریان خاص با این کار به دنبال ضربه زدن به فولاد است. در این خبر آمده: «طبق شواهد موجود، عوامل این جریان خاص در صدد جدا کردن اندک بازیکنان خوزستانی باقی مانده در تیم فولاد خوزستان هستند و قصد دارند با حاشیه‌سازی برای این بازیکنان و جدا کردن آنها از تیم فولاد، اقدام به وارد کردن بازیکنان مورد نظرشان به این تیم کنند. در همین راستا، طی دو روز اخیر عوامل زیرمجموعه این جریان خاص ضمن تماس با دو بازیکن خوزستانی تیم فولاد خوزستان که از مهره‌های تأثیرگذار در قهرمانی این تیم در لیگ سیزدهم بودند، به این بازیکنان فشار آورده‌اند که باید از کانال آنها راهی یکی دیگر از تیم‌های سرخ‌پوش لیگ برتر شوند، در غیر این صورت با مشکلات جدی در تیم فولاد مواجه خواهند شد.
این دو بازیکن خوزستانی فولاد که از چندین تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دارند، به درخواست عوامل جریان خاص، جواب منفی داده و به همین دلیل جوسازی علیه این دو بازیکن آغاز شده و ادامه دارد.» معلوم نبود منظور از جریان خاص چه بوده اما در این خبر کاملا مشخص است که جماعتی و شریفات سخت به دنبال جدایی هستند تا شاید از غضب دراگان اسکوچیچ در امان بمانند چرا که از وقتی این 2 بازیکن به کاپیتانی لئوناردو مساریچ اعتراض کردند و گفتند که حق آنها است تا بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندند، کمتر در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند یا اینکه کلا به میدان فرستاده نمی‌شدند. از زمانی هم که جماعتی با محمدرضا خانزاده برای دفاع از فوتبال استان و باشگاه فولاد درگیر شده، این غضب بیشتر و دیگر به نیمکت‌نشینی محض تبدیل شده. حالا این 2 بازیکن به دنبال جدایی هستند اما باشگاه به آنها گفته دراگان باید در موردشان تصمیم بگیرد. 
گفته می‌شود اسکوچیچ هم که دل خوشی از این بازیکنان بومی ندارد، بدش نمی‌آید آنها از تیم جدا شوند. البته ظاهرا مسوولان باشگاه به دنبال این هستند که یکی از این 2 بازیکن را به باشگاه تراکتور بدهند تا بتوانند در ازای آن، مهرداد طهماسبی را به خدمت بگیرند. انتخاب یکی از این 2 بازیکن هم به دراگان اسکوچیچ سپرده شده و قرار است این مربی کروات بعد از حضور در ایران که امروز اتفاق می‌افتاد، در این مورد تصمیم بگیرد. حالا باید دید بالاخره کدام بازیکن به تراکتور می‌رود تا طهماسبی راهی فولاد شود و در دروازه این تیم قرمزپوش اهوازی جای بگیرد.
نکته جالب این است که هم اسماعیل شریفات و هم مهرداد جماعتی هنوز به خدمت سربازی نرفته‌اند و شاید این اتفاق برایشان بد نباشد چرا که حضور آنها در تراکتور می‌تواند به گذراندن خدمت سربازی‌شان کمک کند. به هر حال جدایی این بازیکنان به طور حتم اعتراضاتی را به دنبال خواهد داشت چرا که همه انتظار داشتند باشگاه فولاد به دفاع از بازیکنان بومی‌شان بپردازد و از آنها حمایت کند اما آنها به جای این کار سکوت کردند و تصمیم گرفتند یکی از آنها را با طهماسبی معاوضه کنند. حالا کدام بازیکن برای معاوضه انتخاب می‌شود، معلوم نیست و شاید امروز دراگان در این مورد تصمیم بگیرد.
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 423870
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *