۰

ساده زیستی با پاکدستی نیاز امروز جامعه پزشکی و مدیران کشور

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به خصوصیات والای دکتر عباس شیبانی، نخستین رئیس سازمان نظام پزشکی، گفت: برخی از خصوصیات ایشان همچون ساده‌زیستی همراه با پاکدستی و اخلاص و وظیفه‌شناسی را در جامعه پزشکی و مدیران کشور بیشتر نیاز داریم.
ساده زیستی با پاکدستی نیاز امروز جامعه پزشکی و مدیران کشور
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، ایرج حریرچی در مراسم نکوداشت دکتر عباس شیبانی، نخستین رئیس سازمان نظام پرشکی، اظهار داشت: عباس شیبانی نیاز به تقدیر و بزرگداشت ندارد و باید به کسانی تبریک گفت متوجه مقام والای ایشان شده‌اند. بنده همیشه نسبت به این مسئله غبطه می‌خورم که چگونه می‌شود شخصیتی همچون شخصیت دکتر شیبانی داشت.
وی افزود: وزیر بهداشت تمایل داشت در مراسم امروز حضور یابد ولی به دلیل اینکه در روزهای آخر تنظیم بودجه به سر می بریم ایشان موفق به شرکت در مراسم نشدند.
قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: برخی از خصوصیات دکتر شیبانی در میان جامعه پزشکی و مدیران کشور نیاز داریم که ساده‌زیستی و پاکدستی توامان، مردم‌داری، کمک به محرومین و فقرا، تواضع و صداقت همچنین اخلاص و وظیفه‌شناسی از جمله این خصوصیات بوده و لازم است که بیشتر مورد توجه مدیران قرار گیرد.
حریرچی با بیان اینکه دکتر شیبانی هیچگاه برای تظاهر و ریا کار نکرد، خاطر نشان کرد: امیدوارم افرادی همچون دکتر شیبانی از موقعی که به جامعه و عملکرد اجتماعی وارد می‌شوند دغدغه مردم و محرومان را داشته و در این راستا آرزو می‌کنم شخصیت‌هایی همچون ایشان تکثیر و الگوسازی شود تا ناهنجاری‌های با همت مردان رهرو ایشان به حداقل برسد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 424442
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *