۰

من سرباز سرکردگان باند بودم

فردی که متهم به جعل تعداد زیادی سند مالکیت ، خودرو و وکالت های فروش است در مقابل میز عدالت خودش را بازیچه دست سرکردگان باند خواند و مدعی شد برای هر حضور در دفتر اسناد رسمی بین 30 تا 300 هزار تومان از سرکردگان باند می گرفته است.
من سرباز سرکردگان باند بودم
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از خراسان، زمانی که پرونده جعل و  فروش یک قطعه  زمین  در اطراف مشهد روی میز بازپرس شرقی قرار گرفت تحقیقات در شعبه 202 دادسرای مشهد آغاز شد .
 
درتحقیقات قضایی مشخص شد  مالباخته سند ملک خودرا دریک واقعه گم کرده و پس از مدتی متوجه شده، زمینش توسط افرادی به فروش رفته است.
 
این درحالی بود که  جاعلان توانسته بودند  پس از به دست آوردن هویت دقیق  مالک دست به جعل مدارک هویتی او بزنند و تصویر یکی از متهمان را روی شناسنامه و کارت ملی ساختگی  درج کنند وزمین را در قوچان بفروشند .
 
بنابراین گزارش بازپرس شرقی تحقیقات قضایی خود را گسترش داد تا اینکه توانست  هویت یکی از جاعلان را که با حضور در دفاتر اسناد رسمی و در دست داشتن مدارک جعلی کارهای انتقال اسناد را انجام می داد شناسایی کند .
 
با برملا شدن هویت جاعل حرفه ای و استعلام های قضایی مشخص شد جاعل حرفه ای به اتهامی دیگر پشت میله های زندان تحمل حبس می کند .
 
اینگونه بود که متهم چهار شنبه گذشته با دستور قضایی از زندان فرا خوانده شد . در همین حال سه نفر از مالباختگان که تصاویر متهم را  شناسایی کرده بودند هم در وقت رسیدگی در شعبه حاضر شدند .
 
بازپرس پرونده پس از قرائت شکایت شاکیان و تفهیم اتهام به جاعل حرفه ای، از او خواست از خود دفاع کند . جاعل حرفه ای هم مدعی شد من قبول دارم با حضور در دفاتر ثبت اسناد با مدارک هویتی جعلی وکالت فروش تهیه کرده ام و سندهای خودرو را به نام دیگران می زدم، اما من خودم سرباز سرکردگان باند بودم.
 
آن ها بودند که مدارک سرقتی و . . . . را تهیه می کردند و تصاویر من را به جای مالکان روی کارت ملی و شناسنامه های جعلی قرار می دادند . من برای انجام کار هر سند  ملکی 300 هزار تومان و برای هر خودرو 30 هزار تومان  از آن ها پول می گرفتم. در همین حال مشخص شد متهم  تعداد زیادی چک مسروقه را نیز در شهر خرج کرده است .
 
با برملا شدن پشت پرده فعالیت های گسترده اعضای باند حرفه ای و هویت دیگر جاعلان اسناد و اعترافات صریح متهم، بازپرس پرونده دستور داد پلیس با توجه به سرنخ های به دست آمده دیگر عوامل باند بزرگ جعل اسناد دولتی را شناسایی و دستگیر کند .
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 424535
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *