۰

سایت اصلاح طلب مردم نیروگاه قم را متهم به قوم گرایی کرد +سند

علاوه بر توهین حسین مرعشی به مردم شهرستان ها، سایت اصلاح طلب "انتخاب" منتسب به هاشمی رفسنجانی در تحلیل دوم شدن لاریجانی و رای آوردن امیرآبادی که در حوزه انتخاباتی قم انقلابی و با بصیرت بودن مردم منطقه نیروگاه قم را نادیده گرفته و اهالی آن منطقه را صرفا به دلیل این زبان مادری امیرآبادی ترکی است، متهم به قوم گرایی کرده است.
سایت اصلاح طلب مردم نیروگاه قم را متهم به قوم گرایی کرد +سند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از اروم نیوز، اصلاح طلبان پس از شکست سراسری در انتخابات 7 اسفند و پیروزی که صرفا محدود به تهران شد اکنون برآشفته شده و به اهانت به مردمی روی آورده اند که در حوزه های انتخابی خود به اصلاح طلبان رای نداده اند. این در حالی است که جریان مذکور ابتدا سعی داشت صرفا با تمرکز بر روی رای آوردن لیست سی نفره در تهران، افکار عمومی را از شکست خود را در سایر شهرهای کشور از جمله کلان شهرهای مهم، منحرف نمایند. اما شدت عصبانیت و استیصال ناشی از بی ثمر بودن هزینه های تبلیغاتی موجب شده که نتوانند ناراحتی خود را مخفی کرده و اکنون با توهین سعی در فرونشاندن خشم خود دارند.
در همین راستا علاوه بر توهین حسین مرعشی به مردم شهرستان ها، سایت اصلاح طلب "انتخاب" منتسب به هاشمی رفسنجانی در تحلیل دوم شدن لاریجانی و رای آوردن امیرآبادی که در حوزه انتخاباتی قم انقلابی و با بصیرت بودن مردم منطقه نیروگاه قم را نادیده گرفته و اهالی آن منطقه را صرفا به دلیل این زبان مادری امیرآبادی ترکی است، متهم به قوم گرایی کرده است.  
این سایت اصلاح طلب نوشته است " یک نکته کلیدی در توفیق امیرآبادی نیز آرای قومیتی ترک زبانان قم است که بویژه در منطقه بسیار بزرگ نیروگاه قم سکونت دارند و از قبل نیز قابل پیش بینی بود. چنان که مرحوم خلخالی نیز رای عمده خود را از همین منطقه داشت. از این رو در این دوره برای سنجش محبوبیت جریان پایداری، رای ذوالنور را باید ملاک قرار داد؛ بویژه که در روستاها هم برای فهرست سه نفره این جریان کارهای ویژه شده بود."
متهم کردن مردم منطقه نیروگاه قم به قوم گرایی که به معنای عدم تاثیر انقلابی بودن و تحلیل سیاسی آن ها در انتخابات است، توهینی آشکار به مردم انقلابی این منطقه و نوعی شانتاژ رسانه ای دانست.
مقام معظم رهبری سال 89 در سفر پر خیر و برکتی که به استان قم داشتند فرمودند: منطقه نیروگاه با همه محرومیت‌هایی که دارد مردم آن جزو مشتاق‌ترین و علاقه‌مندترین مردم در جهت آرمان‌های انقلاب‌اند.
شایان ذکر است مردم نیروگاه بیشترین آمار شهدا در قم را دارد و همچنین بالاترین آمار حضور در پای صندوق های رای در ادوار مختلف انتخابات قم متعلق به این منطقه بوده و به نحوی می توان آن را مرکز ثقل فعل و انفعالات انتخاباتی این شهر دانست. در این انتخابات نیز طبیعتا سنجش عملکرد کاندیداها بر مبنای ارزش ها، توسط مردم انقلابی این منطقه ملاک و معیار تصمیم انتخاباتی آنان بوده و دروغ پردازی های رسانه ای و فضاسازی های کاذب اصلاحات نمی تواند واقعیت های موجود را تغییر دهد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 428016
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *