۰

حاجیلو: فقط اتوبوسی به عیادت می روند تا عکس بگیرند

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: وقتی پیشکسوتی بیمار می شوند اتوبوسی به عیادتش می روند تا عکس بگیرند.
حاجیلو: فقط اتوبوسی به عیادت می روند تا عکس بگیرند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با فارس، درباره درگذشت رضا احدی گفت: چه بگویم از تنهایی‌اش بگویم؟ فقط باید تاسف خورد.اینکه وقتی پیشکسوتان بیمار می شوند و روی تخت بیمارستان می افتند همه یادشان می افتند و اتوبوسی به عیادتشان می روند! در سایر روزها کسی سراغی از آنها نمی گیرند. انگار نه انگار آنها حضور دارند و زنده‌اند.
وی ادامه داد: پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال همه وضع مالی شان خوب نیست. گرفتار معیشت زندگی هستند. خود من بعد از این همه سال که کار کرده‌ام، حتی یک دکه سیگار فروشی هم ندارم. در حال حاضر دو جا کار می کنم و کارمند هستم. به هر حال این پیشکسوتان روزگاری هزاران نفر را به ورزشگاه می کشاندند و مردم به عشق آنها به ورزشگاه می آمدند. کاش مسئولان و دولتمردان گاهی به فکر این پیشکسوتان باشند و به فکر تامین زندگی و رفاه آنها باشند. مسئولان باید به فکر پیشکسوتان هنرمند، ورزشکار و نویسنده و روزنامه نگار باشند. از زمان قدیم یادم است که مداحان در مراسم ختم این شعر را می خواندند « گرگ عجل یکایک از این گله می برد - گله را ببین چه آسوده خیال می‌چرد»
حاجیلو تصریح کرد: فقط زمانی که فردی از پیشکسوتان می میرد یادشان می افتیم و یا زمانی که مریض می شوند به سراغ‌شان می‌رویم، در حالی که پیشکسوتان در زمان بیماری دوست دارند فقط زن و بچه شان و اقوام درجه یک کنارشان باشند اما شاهد هستیم که اتوبوسی به عیادت می روند و تلاش می کنند در قاب عکس کنار تخت بیمار هم خوش چهره بیفتند. در جامعه هم همین مسایل را شاهد هستیم. فرزندان یادی از پدر و مادرشان نمی کنند اما وقتی از دنیا می روند هر شب جمعه سر قبرشان می روند.
وی افزود: جالب است که برخی روزنامه ها هم پیشکسوتان را به دو دسته با معرفت و بی معرفت تقسیم میکنند و می گویند آنهایی که به عیادت فلان پیشکسوت بیمار نیامدند بی معرفت هستند آقا شما از کجا می دانید که فلان پیشکسوت شاید حتی پول کرایه ماشین نداشته باشد. برخی با سیلی صورت شان را سرخ نگه می دارند. بهتر است وقتی پیشکسوتان زنده و سلامت هستند یادشان بکنیم. الان چه کسی می داند اصغر نعلچگر کجاست؟ برهان زاده کجاست؟ خاکسار تهرانی کجاست؟  سراغی از مجتبی محرمی نمی گیریم. وقتی بیمار شدند با دوربین بدو بدو به عیادتشان می رویم.
حاجیلو افزود: رضا احدی مظلوم بود و مظلوم و بی صدا هم رفت. الان مدام به عیادت منصورخان می روند اما غافل از اینکه این ملاقات از او فقط در حال حاضر باعث مزاحمت برای خانم شجاعی همسر پورحیدری است. من به زن و بچه ام وصیت کردم وقتی مردم مثل یک آدم معمولی دفنم کنند و به ورزشگاه امجدیه پیکرم را نبرند و در ورزشگاه  بچرخانند و سرگیجه بگیرم!  خیلی سریع دفنم کنند.
سرپرست تیم سایپا در مورد وضعیت نکونام و اینکه گفته می شود احتمال دارد او دوباره به سایپا برگردد گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد بازگشت او به تیم سایپا باعث خوشحالی ما و همه تیم است زیرا دست مجید جلالی خالی نمی ماند.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 424712
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *