۰

خاکسار مدال برنز را از دست داد/ گنج زاده حذف شد

در ادامه مسابقات کاراته وان پاریس، «طراوت خاکسار» با شکست در جدول شانس مجدد، مدال برنز را از دست داد و «سجاد گنج» زاده هم مقابل نماینده ترکیه باخت و حذف شد.
خاکسار مدال برنز را از دست داد/ گنج زاده حذف شد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در دومین روز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پاریس که با حضور 1012 کاراته کا از 75 کشور در فرانسه برگزار شد، در وزن 55-کیلوگرم طراوت خاکسار در مرحله رپه شارژ برابر «سامی مائوآ» از فرانسه قرار گرفت و نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد تا دستش از مدال برنز خالی بماند.
خاکسار ابتدا نماینده اسلواکی را 9 بر صفر از پیش رو برداشت، در ادامه موفق شد نماینده لوکزاموبرگ را 4 بر یک شکست دهد، در ادامه با نتیجه 5 بر 4 از سد حریف ایتالیایی گذشت و در دیدار چهارم برابر کاراته کای اسپانیایی پس از تساوی 4 بر 4 در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. 
در این مرحله خاکسار برابر نماینده اوکراین 4 بر صفر مغلوب شد و به جدول شانس مجدد راه یافت. خاکسار در مکان پنجم ایستاد.
همچنین در وزن به اضافه 84 کیلوگرم سجاد گنج زاده نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با کاراته کایی از هلند مبارزه کرد و یک بر صفر به برتری رسید. 
وی در مبارزه دوم هم مقابل حریف ایتالیایی 4 بر یک پیروز شد و در ادامه برابر «ریدوان کاپتان» از ترکیه 4 بر 2 شکست خورد و پس از آنکه حریف ترک مقابل «انیس ارکان» مغلوب شد، گنج زاده هم نتوانست به جدول شانس مجدد راه یابد.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 425173
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *